Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
En billig bindning du har köpt i paket pris?? Lägg till lite pengar och få en riktigt bindning istället...Ewasx sa:min skistopper har gått sönder åtta gånger. Gissa vilken bindning jag åker på?
Jo självklart men det betyder ju inte att den skall gå sönder stup i kvarten? Bara för att du köper en bil av ett Asiatskt lågpris märke som t.ex. Daewoo så vill du väl inte att din motor ska pajja hela tiden bara för att du åker med bilen?Hasse sa:Kan vara så att lågpris bindningar inte är lika bra som en riktigt bindning eller??
//H
audi is the shit!!CrashX sa:Jo självklart men det betyder ju inte att den skall gå sönder stup i kvarten? Bara för att du köper en bil av ett Asiatskt lågpris märke som t.ex. Daewoo så vill du väl inte att din motor ska pajja hela tiden bara för att du åker med bilen?Hasse sa:Kan vara så att lågpris bindningar inte är lika bra som en riktigt bindning eller??
//H
Ska jag då säga : Köp en Audi istället?
Word^ekdahl sa:audi is the shit!!CrashX sa:Jo självklart men det betyder ju inte att den skall gå sönder stup i kvarten? Bara för att du köper en bil av ett Asiatskt lågpris märke som t.ex. Daewoo så vill du väl inte att din motor ska pajja hela tiden bara för att du åker med bilen?Hasse sa:Kan vara så att lågpris bindningar inte är lika bra som en riktigt bindning eller??
//H
Ska jag då säga : Köp en Audi istället?
and billiga bindningar är inte the shit.
Jag köpte mina skidor (Ross Scratch BC med axial2 140 bindningar) på Sport-Conrad.net, hade inte fixat förspänningen på mina bindningar och landade fel för många gånger switch vilket gjorde att mina skistoppers sprack.4front sa:Vad tycker ni man ska göra om en skistopper har gått sönder när man hoppade?
ska man kräva en ny bindning eller köpa en en ny skistopper.
vart kan man köpa stopper till bindningen?antonryding sa:men byt bara kostar 120 spänn det är en slitvara , landar man switch och den löser ut så säger det väll sig själv
hah men vet du vart man kan köpa stoppers till merker 11?toniiibooy sa:marker griffon 12 stoppers är sämsta saken som finns på denna planet