JagGillarSkidor
Aktiv medlem
Skit Msn
bra tips asså.... bra tipsPizzaaugust sa:Nu Funka Deee
bra tips asså.... bra tipsPizzaaugust sa:Nu Funka Deee
tips? de va ett påståendeJagGillarSkidor sa:bra tips asså.... bra tipsPizzaaugust sa:Nu Funka Deee
ja men för oss som inte visste de så va de ett tips ju!!!Pizzaaugust sa:tips? de va ett påståendeJagGillarSkidor sa:bra tips asså.... bra tipsPizzaaugust sa:Nu Funka Deee
inte beroade bara behövamsnigapirate sa:OMG !!! hurfan kan ni vara så beroende av MSN!!!!!!!!
hahah =)eEVEZ sa:Waster sa:jag är full, förlåt mig
jaa vad använder du msn till ? =)pirate sa:haha ska du chatta med flickor eller??:P
jasså "titta på tjejer i webben e lågt men inte lika lågt som glocalnet"pirate sa:jadu typ till att kolla på flickor:P du vet INTHAGREATWEBCAM!!!:P
de e klart att man chattar me flickor, skulle va lite gay om man bara chatta me killar jupirate sa:haha ska du chatta med flickor eller??:P
ja har glocalnet:D:Dpirate sa:haha glocalnet äger jue:P Avid Funkar inte på min dator:S:P
där kom de, de ja har väntat på, en anlednig till att de inte funkadeBigAir sa:MSN har krånglat sen inatt eller rättare sagt sen i morse vid 5-tiden då deras databas blev hackad. För mig funkar det stundvis men ibland blir det helt knas. Rekomenderar er att logga ut då dom kan ta erat PW. Dock är det inte så troligt då det är flera miljoner från hela världen inloggade.
Peace!
okej jeppenator nu har vi kommit till de stadiet där man droppar enstaka ord och tror att folk ska skratta för d, ja tror de heter BARN STADIETjeppenator sa:Tegelsten
ojj då de va inte meningen att göra dej ledsen.jeppenator sa:ajdå.. fyfan.. trodde inte jag skulle kunna sjunka så lågt asså.. nä jag är inte mig själv längre:S ska nog gitta ifrån FR å börja hänga på lunar eller nått? snälla hjälp mig, behöver nån att prata med!.. jag tror jag skär mig i handlederna också :O
snälla kan inte du skriva till mig på lunar så att de ser ut som om jag iallafall har kompisar? jeppenator_ heter jag.. snälla?.. hahah nä men shit.. nu ska vi inte hålla på såhär längre.. positiva tankar ska de vara..!JagGillarSkidor sa:ojj då de va inte meningen att göra dej ledsen.jeppenator sa:ajdå.. fyfan.. trodde inte jag skulle kunna sjunka så lågt asså.. nä jag är inte mig själv längre:S ska nog gitta ifrån FR å börja hänga på lunar eller nått? snälla hjälp mig, behöver nån att prata med!.. jag tror jag skär mig i handlederna också :O
ja tror nog du e dej själv redan i mårn men fram till dess så e de någ bäst att du hänger på nån spel sida så att du inte gör bort dej nåt mer
/ DR Phil
bra jeppe du börjar redan bli bättrejeppenator sa:snälla kan inte du skriva till mig på lunar så att de ser ut som om jag iallafall har kompisar? jeppenator_ heter jag.. snälla?.. hahah nä men shit.. nu ska vi inte hålla på såhär längre.. positiva tankar ska de vara..!JagGillarSkidor sa:ojj då de va inte meningen att göra dej ledsen.jeppenator sa:ajdå.. fyfan.. trodde inte jag skulle kunna sjunka så lågt asså.. nä jag är inte mig själv längre:S ska nog gitta ifrån FR å börja hänga på lunar eller nått? snälla hjälp mig, behöver nån att prata med!.. jag tror jag skär mig i handlederna också :O
ja tror nog du e dej själv redan i mårn men fram till dess så e de någ bäst att du hänger på nån spel sida så att du inte gör bort dej nåt mer
/ DR Phil
IDIOTER, det är sådär det är och inget annat. Snart ropar jag på Dr_Snow!BigAir sa:MSN har krånglat sen inatt eller rättare sagt sen i morse vid 5-tiden då deras databas blev hackad. För mig funkar det stundvis men ibland blir det helt knas. Rekomenderar er att logga ut då dom kan ta erat PW. Dock är det inte så troligt då det är flera miljoner från hela världen inloggade.
Peace!
eller. så gör vi det när jag fyller år. 30 januariJagGillarSkidor sa:bra jeppe du börjar redan bli bättrejeppenator sa:snälla kan inte du skriva till mig på lunar så att de ser ut som om jag iallafall har kompisar? jeppenator_ heter jag.. snälla?.. hahah nä men shit.. nu ska vi inte hålla på såhär längre.. positiva tankar ska de vara..!JagGillarSkidor sa:ojj då de va inte meningen att göra dej ledsen.
/ DR Phil
ja håller me nu slutar vi!!!:P
men på freda skapar vi en tråd där man ska skriva grattis till jacob wester sen räkniar man och ser hur många grattis han får och så skickar vi en tröja till han där de står "du fick ... grattis på din födelsedag. då blir han säkert jätte glad och måste skriva tack till alla som skrev grattis
bra idé va???
nääj allt annatt änn dr snow!!!BigAir sa:IDIOTER, det är sådär det är och inget annat. Snart ropar jag på Dr_Snow!BigAir sa:MSN har krånglat sen inatt eller rättare sagt sen i morse vid 5-tiden då deras databas blev hackad. För mig funkar det stundvis men ibland blir det helt knas. Rekomenderar er att logga ut då dom kan ta erat PW. Dock är det inte så troligt då det är flera miljoner från hela världen inloggade.
Peace!
de tycker ja värkligen att vi gör ja ska bilda kör på skolan och träna så vi kan sjunga "ja må han leva" för dejPizzaaugust sa:eller. så gör vi det när jag fyller år. 30 januariJagGillarSkidor sa:bra jeppe du börjar redan bli bättrejeppenator sa:snälla kan inte du skriva till mig på lunar så att de ser ut som om jag iallafall har kompisar? jeppenator_ heter jag.. snälla?.. hahah nä men shit.. nu ska vi inte hålla på såhär längre.. positiva tankar ska de vara..!
ja håller me nu slutar vi!!!:P
men på freda skapar vi en tråd där man ska skriva grattis till jacob wester sen räkniar man och ser hur många grattis han får och så skickar vi en tröja till han där de står "du fick ... grattis på din födelsedag. då blir han säkert jätte glad och måste skriva tack till alla som skrev grattis
bra idé va???
nääj allt annatt änn dr snow!!!BigAir sa:IDIOTER, det är sådär det är och inget annat. Snart ropar jag på Dr_Snow!BigAir sa:MSN har krånglat sen inatt eller rättare sagt sen i morse vid 5-tiden då deras databas blev hackad. För mig funkar det stundvis men ibland blir det helt knas. Rekomenderar er att logga ut då dom kan ta erat PW. Dock är det inte så troligt då det är flera miljoner från hela världen inloggade.
Peace!
jaja vi ska försöka skärpa oss men snälla kalla inte på admin, snäääääääällaxhill sa:eller så kallar vi på en administratör och låser tråden om inte den kommer tillbaka till dess själva syfte.
ontopic:
för mig så äre så att min dator startas om när jag går in på Windows Live Messenger,
tipsar om att andvända Webmessenger för er med samma problem
(troligen inte för min dator är ett stående virus) ."punkt"