Sköna skim-stränder?

L3LL3

Ny medlem
Sköna skim-stränder?
tjena, är det någon här på freeride som kör skimboard och/eller kan tipsa om någon skön strand i Sverige med lite stationära rails som är till för allmänheten?

Sköna skim-stränder?
Tjena! Vad kul å se att så många nua ansikten dyker upp inom skimboarding i Sverige. Om du undrar över bra stränder för skimboarding kan du alltid kolla in vår spot guide på www.skim.se

Har du några övriga frågor om skimboarding, så hör gärna av dig =)

Mvh André // skim on

Sköna skim-stränder?
Vid halmstad, jag brukar vara vid ett ställe som heter gullbranna och det är perfekt! dock faktist aldrig skimmat där då jag håller på att bygga min första bräda.. men det verkar perfekt. iaf för flatland.

Sköna skim-stränder?
Hey, Jag har bott i australien (Sidney)i 5 år och kom hem för 1 år sedan. när jag va i australien körde jag skimboard, longboard, skateboard och jag surfade en hel del också men när jag kom hem till åsa (ligger 3 mil söder om kungsbacka) så gick jag till rogelund (där många åker kitesurfing och vindsurfing när de blåser ganska mycket tycer jag att de nästan är lika roligt att skima där som på stränderna i sidney =)

Sköna skim-stränder?
Skimboard_Halmstad sa:
Tjena! Vad kul å se att så många nua ansikten dyker upp inom skimboarding i Sverige. Om du undrar över bra stränder för skimboarding kan du alltid kolla in vår spot guide på www.skim.se

Mvh André // skim on
Fy på dig! ingen reklam på freeride.

Sköna skim-stränder?
TheFibretech sa:
Skimboard_Halmstad sa:

Mvh André // skim on
fast det där va väl inte reklam?

Sköna skim-stränder?
Kinkan sa:
TheFibretech sa:
Skimboard_Halmstad sa:

Mvh André // skim on
"kolla in vår spot guide på www.skim.se"

Sköna skim-stränder?
TheFibretech sa:
Kinkan sa:
TheFibretech sa:
vad skulle han sagt då? freeride har ju ingen skimboard spot grej? så enligt mig vare bara ren hjälp, annars när folk snackar om stora hemsidor i skidåkning borde det tolkas som reklam, vem vet om int snubbarna jobbar där liksom?

Sköna skim-stränder?
porky sa:
TheFibretech sa:
Kinkan sa:
vad skulle han sagt då? freeride har ju ingen skimboard spot grej? så enligt mig vare bara ren hjälp, annars när folk snackar om stora hemsidor i skidåkning borde det tolkas som reklam, vem vet om int snubbarna jobbar där liksom?
exakt då kan man ju säga att dom gör reklam när dom skickar tex skid tävlingar från youtube?

själv åker jag på en "basän"som jag bygt själv. man tar två planker som höjd och bygger en stor rektangel så som de sen lägger bresening över och vips så kan du åka på din egen bakgård :)

Senast ändrad:
Sköna skim-stränder?
mooden94 sa:
porky sa:
TheFibretech sa:
exakt då kan man ju säga att dom gör reklam när dom skickar tex skid tävlingar från youtube?

själv åker jag på en "basän"som jag bygt själv. man tar två planker som höjd och bygger en stor rektangel så som de sen lägger bresening över och vips så kan du åka på din egen bakgård :)
Asså skim.se är en hemsida som säljer skimboards, det var det han mena med reklam, även om det inte var reklam utan hjälp.
Alla kanske inte har en bakgård, men det är bra tips om man har det och inte är nära ett bra spot. Se bara till att byta vatten, jag var med och byggde en hos min kusin i dalarna och vattnet var inte så mysigt när han lät det ligga :P Vi grävde dock ner våran.

Tillbaka
Topp