Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fy på dig! ingen reklam på freeride.Skimboard_Halmstad sa:Tjena! Vad kul å se att så många nua ansikten dyker upp inom skimboarding i Sverige. Om du undrar över bra stränder för skimboarding kan du alltid kolla in vår spot guide på www.skim.se
Har du några övriga frågor om skimboarding, så hör gärna av dig =)
Mvh André // skim on
fast det där va väl inte reklam?TheFibretech sa:Fy på dig! ingen reklam på freeride.Skimboard_Halmstad sa:Tjena! Vad kul å se att så många nua ansikten dyker upp inom skimboarding i Sverige. Om du undrar över bra stränder för skimboarding kan du alltid kolla in vår spot guide på www.skim.se
Mvh André // skim on
"kolla in vår spot guide på www.skim.se"Kinkan sa:fast det där va väl inte reklam?TheFibretech sa:Fy på dig! ingen reklam på freeride.Skimboard_Halmstad sa:Tjena! Vad kul å se att så många nua ansikten dyker upp inom skimboarding i Sverige. Om du undrar över bra stränder för skimboarding kan du alltid kolla in vår spot guide på www.skim.se
Mvh André // skim on
vad skulle han sagt då? freeride har ju ingen skimboard spot grej? så enligt mig vare bara ren hjälp, annars när folk snackar om stora hemsidor i skidåkning borde det tolkas som reklam, vem vet om int snubbarna jobbar där liksom?TheFibretech sa:"kolla in vår spot guide på www.skim.se"Kinkan sa:fast det där va väl inte reklam?TheFibretech sa:Fy på dig! ingen reklam på freeride.
exakt då kan man ju säga att dom gör reklam när dom skickar tex skid tävlingar från youtube?porky sa:vad skulle han sagt då? freeride har ju ingen skimboard spot grej? så enligt mig vare bara ren hjälp, annars när folk snackar om stora hemsidor i skidåkning borde det tolkas som reklam, vem vet om int snubbarna jobbar där liksom?TheFibretech sa:"kolla in vår spot guide på www.skim.se"Kinkan sa:fast det där va väl inte reklam?
Asså skim.se är en hemsida som säljer skimboards, det var det han mena med reklam, även om det inte var reklam utan hjälp.mooden94 sa:exakt då kan man ju säga att dom gör reklam när dom skickar tex skid tävlingar från youtube?porky sa:vad skulle han sagt då? freeride har ju ingen skimboard spot grej? så enligt mig vare bara ren hjälp, annars när folk snackar om stora hemsidor i skidåkning borde det tolkas som reklam, vem vet om int snubbarna jobbar där liksom?TheFibretech sa:"kolla in vår spot guide på www.skim.se"
själv åker jag på en "basän"som jag bygt själv. man tar två planker som höjd och bygger en stor rektangel så som de sen lägger bresening över och vips så kan du åka på din egen bakgård![]()