Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
haha, victor har kört snowblades!victorsallander sa:när ja var ett litet barn ägde ja ett par bögblades men under senare tid kände ja hat mot dom och åt upp dom ,sket ut dom för att sedan forslas till en avlägsen plats..
Jag tycker ändå inte om Snowblades, det är fett lika bra att åka twintips från början än snowblades. alla skitungar som åker snowblades blir så jävla kaxiga, och de förstör stämmningen i backarna.manga sa:haha e du go lr??? LINE och salomon lanserade snowbladen först.. vet inte om du kommer ihåg att snowblades faktiskt fanns med i xgames för några år sedan???
För att läsa mer om twintip och snowbladesens utveckling läs då om förtaget LINE's historia på
http://www.lineskis.com/#/line/story
Helt sant.. JAG tycker inte om Snowblades och har ingen anledning till att åka på dem.. Jag har inget problem med de som åker blades. som sagt det är oftast sånna som inte är i bergen så ofta som åker dem.. dessutom är det faktiskt ganska roligt att skratta åt dem och i vissa fall med dem..AIsaksson sa:Snowblades är inte till för oss som tycker skidåkningen är kul, det finns ingen utmanig med snowblades igen teknik heller.
snacka inte skit som Snowblades grabbar/tjejer de är till för de som inte har åkt mycket (enligt mig) det är inte svårt och man behöver inte vara rädd även om det är första gången man åker.
Om man där emot vill lära sig åka skidor så ska man ALDRIG gå på snowblades du kmr inte kunna fatt varför skidornan inte gör som du vill och varför man ska plogga som ser så löligt ut. men det är teknik och mycker bra träning.
Alla som har åkt skidor endel fattar vad jag menar..