Skriv vad ni vill om snowblades

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

HannesK

Ny medlem
Nu tycker jag att vi ska försöka utvisa alla snowblades åkare genom att ge dem minst en varsin elak kommentar. Vad tycker ni om snowblades. Säg det rakt ut så alla klockrena slash targets får vad de förtjänar.

jag ska vara snäll, för om jag säger för dumma saker om snowblades så blir jag banned for life..

men om vi säger så här, snowblades är fan det sämsta som hänt skidvärlden!

snowblades är de coolaste man kan åka! å där sätter vi punkt för denna tråd!

JA snowblades är det sämsta som hänt skidvärlden om inte de kom hade vi sluppit alla jobbiga skidor som har två framsidor jag har hört att vissa kallar dem twin tippar. Vi hade även sluppit det otroligt tråkiga skidmärket Line som gör så fantastiskt tråkiga skidor jag menar vem fan vill ha en skida med två framsidor och en 130mm midja?!?!?

och framför allt så hade vi sluppit den jävla nissen som tycker upp i min tv ruta ibland han är ruggit ful och gör någon äcklig dubbelbackflip som han gör på något konstigt sätt... NÄ FY FAN FÖR SNOWBLADES!!

Senast ändrad:
snowblades är fan så mycket svårare en skidor så stfu plix.
kthxbye

jag tycker det är tufft med snowblades! stop the hatin'! tufft och 80-tals fräckt

Senast ändrad:
haha e du go lr??? LINE och salomon lanserade snowbladen först.. vet inte om du kommer ihåg att snowblades faktiskt fanns med i xgames för några år sedan???

För att läsa mer om twintip och snowbladesens utveckling läs då om förtaget LINE's historia på
http://www.lineskis.com/#/line/story

när ja var ett litet barn ägde ja ett par bögblades men under senare tid kände ja hat mot dom och åt upp dom ,sket ut dom för att sedan forslas till en avlägsen plats..

Varför kör dom inte på pjäxorna istället för?!?!?!
Varför blir alla dessa skitungar så kaxiga så fort de sätter på sig ett par såna där småsaker?

Jag tycker inte om när kickerna har två spår mitt på, som orsakats av dessa skit sakers pyttelilla yta.

Snowblades borde banlysas

victorsallander sa:
när ja var ett litet barn ägde ja ett par bögblades men under senare tid kände ja hat mot dom och åt upp dom ,sket ut dom för att sedan forslas till en avlägsen plats..
haha, victor har kört snowblades!

manga sa:
haha e du go lr??? LINE och salomon lanserade snowbladen först.. vet inte om du kommer ihåg att snowblades faktiskt fanns med i xgames för några år sedan???

För att läsa mer om twintip och snowbladesens utveckling läs då om förtaget LINE's historia på
http://www.lineskis.com/#/line/story
Jag tycker ändå inte om Snowblades, det är fett lika bra att åka twintips från början än snowblades. alla skitungar som åker snowblades blir så jävla kaxiga, och de förstör stämmningen i backarna.

SÅ här tycker jag

varför hatar alla blades? de e ju så snygga å man kan lätt göra 360...
paus
NOT!!!!!!!!!!!!!!!!! fan va ja hatar blades!

Snowblades är inte till för oss som tycker skidåkningen är kul, det finns ingen utmanig med snowblades igen teknik heller.

snacka inte skit som Snowblades grabbar/tjejer de är till för de som inte har åkt mycket (enligt mig) det är inte svårt och man behöver inte vara rädd även om det är första gången man åker.

Om man där emot vill lära sig åka skidor så ska man ALDRIG gå på snowblades du kmr inte kunna fatt varför skidornan inte gör som du vill och varför man ska plogga som ser så löligt ut. men det är teknik och mycker bra träning.

Alla som har åkt skidor endel fattar vad jag menar..

denn dagen en snowblade åkare åker på rent skär och gör andra saker än att ramla i
guppen vid sidan om backen ska jag respektera det ;D

Oj vilket originellt ämne. Det finns en och annan tråd som handlar om exakt samma sak, ofta har de resulterat i en låsning.

Varför starta en ny tråd om ett ämne som har vänts ut och in ett par 15-20 gånger tidigare? En låsning är nära...

snowblades har förstört skid världen för de är så jävla fullt så man vet ej om man ska skratta lr gråta när nån åker förbi!

Senast ändrad:
det heter Skiboard! Snowblade är en modell som Salomon har tagit fram.

AIsaksson sa:
Snowblades är inte till för oss som tycker skidåkningen är kul, det finns ingen utmanig med snowblades igen teknik heller.

snacka inte skit som Snowblades grabbar/tjejer de är till för de som inte har åkt mycket (enligt mig) det är inte svårt och man behöver inte vara rädd även om det är första gången man åker.

Om man där emot vill lära sig åka skidor så ska man ALDRIG gå på snowblades du kmr inte kunna fatt varför skidornan inte gör som du vill och varför man ska plogga som ser så löligt ut. men det är teknik och mycker bra träning.

Alla som har åkt skidor endel fattar vad jag menar..
Helt sant.. JAG tycker inte om Snowblades och har ingen anledning till att åka på dem.. Jag har inget problem med de som åker blades. som sagt det är oftast sånna som inte är i bergen så ofta som åker dem.. dessutom är det faktiskt ganska roligt att skratta åt dem och i vissa fall med dem..

Blades? haha!
Beställde ett par Dynastar Troublemaker från sport-conrad nyss! något lyckligare än en snowbladesåkare.

Nä, jag kommer inte skriva skit om snowblades eftersom de nästan e lika fult som vanlig skidåkning! Tjarrå

Senast ändrad:
Eftersom jag kör bräda, och kan tyvärr inte köra skidor (med stil) så är de ända i skidväg (om man kallar blades, I skidväg) är blades de ända jag kan åka, de är svårt att hålla reda på sånna långa skidor,(de är nog de som är konsten kankse:P.
snowbladeare är bara för sånna som inte klarar motoriken i att åka vanliga skidor =) (sorgligt nog jag inkluderad)

And here we go again, the quallity of Freeride steps up one notch.

Totalt jätteonödig tråd!
Ta bara och respektera att det finns folk som gillar att åka Snowblades och kanske inte vill åka skidor. Själv åkt jag först skidor/bräda tröttnade på skidor köpte snowblades (twin-tips fanns inte då) och jag hade sjukt mycket roligare med snowblades eftersom dom var mer anpassade efter det jag använde dom till.
Men nu håller jag mig enbart till bräda. Men jag förstår absolut alla barn som hellre åker snowblades, då de ofta åker på sånna här stigar med massa gupp i skogen, och just för sånt är typ bladsen som gjorde för.

Respect each other!

Snowblades är fan för alla nybörjare :P
och det suger totalt !
alla som åker rakt genom parken på dom där, så jävla ostadiga så om det skulle komma en vindpust hade dom blåst omkull!!!!!!
SNOWBLADES SUCKS MAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min Åsikt:
TOTALT ONÖDIG TRÅD! Kasta inte skit på andra utan håll er för er själva. Låt dom som åker snowblades göra de ! Dom kanske är mer lyckliga än er ?

Helt seriöst, varför ska alla skidåkare alltid se ner på bladesåkarna.
Jag tycker inte det är något är fel med blades, det är ju ett eget val man gör och om man tycker det är roligt att åka blades får man vell göra det. Tänk om du skulle göra ett likadant inlägg men tracka ner på Snowboard eller monoski, det är ungefär samma sak.

Visst, endel bladesåkare kan ha ett omoget beteénde men det blir inte bättre för att ni klagar på deras korta skidor. Min väg in till jibbing var genom bladesåkning, jag hyrde ett par korta fräcka skidor som precis blev poppis när jag började åka. Hade grymt kul på dom och kunde snurra omkring som ett psyk hur lätt som helst, och fort som fan gick det i skogen också fast med en helt annan åkstil. Tror jag blev intresserad i blades efter att ha sett ett bergsbestigningsprogram där dom hade dom på ryggsäcken som ett lätt färdmedel ner efter dom kommit upp. I programmet åkte dom på stora berg och voltade, riktigt grymt tyckte jag som alldrig sett något liknande.
Sen efter några år på snowblades fick jag syn på twintipskidor, köpte ett par och tyckte även det var kul. Lite svårare i början men mycket mer seriöst och mer saker att göra. Sendess åker jag bara skidor och tycker inte snowblades är nått vidare bra köp, men även jag har en gång varit bladeare!
Btw, idiotisk tråd!

Senast ändrad:
"enda anledningen till att det finns snowblades är för att skydda pjäxorna när man går på asfalten"

/H

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp