Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är väll bra?Haellgren sa:Vad tycker du om Böneutrop?
Jag cyklar oftast oftast när jag ska ut o fiska, det kan bli några mil på grus o stigar. Kan även bli lite downhill och dirt ibland.Ahlback sa:Någon som cyklar Mtb XC?
det regnar i stockholm.Sammmyboy sa:Det har snöat i Colorado 8)
idag har jag ätit sju ballerinakex och druckit ett glas mjölk. det är en sån dag helt enkelt.Sammmyboy sa:Jag känner samma Hedda, funderar på vad jag ska äta... om ens något!
Ursäkta? Har ni införskaffat mänsklighetens, i särklass, största bedrift utan att delge detta i en björk om dagen-tråden?Heddious sa:*vrider om startnyckeln på min SCHAUFELRADBAGGER!!!1 som ger ifrån sig ett hotfullt läte*
Lite min tanke också. Hedda, fyfan va själviskt!!!!1Jarle sa:Ursäkta? Har ni införskaffat mänsklighetens, i särklass, största bedrift utan att delge detta i en björk om dagen-tråden?Heddious sa:*vrider om startnyckeln på min SCHAUFELRADBAGGER!!!1 som ger ifrån sig ett hotfullt läte*
Jag är ett med SCHAUFELRADBAGGER!!!1'n och SCHAUFELRADBAGGER!!!1'n är ett med mig. Lite som treenigheten, fast två... Och mycket tuffare.Jibberisch sa:Lite min tanke också. Hedda, fyfan va själviskt!!!!1Jarle sa:Ursäkta? Har ni införskaffat mänsklighetens, i särklass, största bedrift utan att delge detta i en björk om dagen-tråden?Heddious sa:*vrider om startnyckeln på min SCHAUFELRADBAGGER!!!1 som ger ifrån sig ett hotfullt läte*
Edit:
Jarle, otäckt snabb response på den. Bevakar du nyckelord på FR?
Herrar Jarle och Jibberisch, det är med sorg i hjärtat och skam i strumplästen jag måste meddela er att min SCHAUFELRADBAGGER!!!1 är av det imaginära slaget. Jag är dock, precis som ovanstående skribent, ett med den, trots dess brist på fysisk existens. Men den är med mig i anden och för tillfället ger det tillräckligt med balsam för min maskinistiskt och ingenjörskonstmässigt utsvultna själ.Jarle sa:Jag är ett med SCHAUFELRADBAGGER!!!1'n och SCHAUFELRADBAGGER!!!1'n är ett med mig. Lite som treenigheten, fast två... Och mycket tuffare.Jibberisch sa:Lite min tanke också. Hedda, fyfan va själviskt!!!!1Jarle sa:Ursäkta? Har ni införskaffat mänsklighetens, i särklass, största bedrift utan att delge detta i en björk om dagen-tråden?
Edit:
Jarle, otäckt snabb response på den. Bevakar du nyckelord på FR?
det beror på var du bor.Carl-Jan sa:Jag har köpt en ny-begagnad cykel. Kommer bli smidigt med den fram och tillbaka till skolan och kanske en sväng på Ica. Hoppas ingen stjäl den, hur mycket ska man lägga på ett lås eller är det okej att ha bara låset som följer med/sitter på?
Jag brukar köpa det största och mest avskrämmande låset jag kan hitta!Carl-Jan sa:Jag har köpt en ny-begagnad cykel. Kommer bli smidigt med den fram och tillbaka till skolan och kanske en sväng på Ica. Hoppas ingen stjäl den, hur mycket ska man lägga på ett lås eller är det okej att ha bara låset som följer med/sitter på?
Google-hijack!Flufffy sa:To be, or not to be, that is the question:
Whether 'tis Nobler in the mind to suffer
The Slings and Arrows of outrageous Fortune,
Or to take Arms against a Sea of troubles,
And by opposing end them: to die, to sleep
No more; and by a sleep, to say we end
The Heart-ache, and the thousand Natural shocks
That Flesh is heir to? 'Tis a consummation
Devoutly to be wished. To die, to sleep,
To sleep, perchance to Dream; Aye, there's the rub,
For in that sleep of death, what dreams may come,
When we have shuffled off this mortal coil,
Must give us pause. There's the respect
That makes Calamity of so long life:
For who would bear the Whips and Scorns of time,
The Oppressor's wrong, the proud man's Contumely,
The pangs of despised Love, the Law's delay,
The insolence of Office, and the Spurns
That patient merit of the unworthy takes,
When he himself might his Quietus make
With a bare Bodkin? Who would Fardels bear,
To grunt and sweat under a weary life,
But that the dread of something after death,
The undiscovered Country, from whose bourn
No Traveller returns, Puzzles the will,
And makes us rather bear those ills we have,
Than fly to others that we know not of.
Thus Conscience does make Cowards of us all,
And thus the Native hue of Resolution
Is sicklied o'er, with the pale cast of Thought,
And enterprises of great pitch and moment,
With this regard their Currents turn awry,
And lose the name of Action. Soft you now,
The fair Ophelia? Nymph, in thy Orisons
Be all my sins remembered
Gjort rätt.Lee-nus sa:Jag har en bekännelse: idag köpte jag en flaska rosé. Nu står den och luftar sig i köket. VAD HAR JAG GJORT??!!!!
Blanda ut den med massa sprit och då menar jag en massa så har du stark JokkLee-nus sa:Jag har en bekännelse: idag köpte jag en flaska rosé. Nu står den och luftar sig i köket. VAD HAR JAG GJORT??!!!!
Vafan Erkan, vem har du blivit?!Lee-nus sa:Jag har en bekännelse: idag köpte jag en flaska rosé. Nu står den och luftar sig i köket. VAD HAR JAG GJORT??!!!!
om den kostade mer än motsvarande tre euro har du sålt din själ till något, oklart vad. säkert någon lömskt ondskefull dude.Lee-nus sa:Jag har en bekännelse: idag köpte jag en flaska rosé. Nu står den och luftar sig i köket. VAD HAR JAG GJORT??!!!!
Köttsallad förutsätter jag, annars får du skämmas lite.Lee-nus sa:(Ja, Jarle. Sallad.)!
Köp för guds skull inte ett slanglås, det lockar till sig tjuvar (pga att de är lättknäckta). Jag använder ett ABUS mini, det är lagom stort och det tar runt 3min och x antal skivor, med vinkelslip, att ta sig igenom. Bor du i en större stad så hade jag köpt 2 stycken, ett för att låsa fast bakhjul och ram i någonting och ett för att låsa fast framhjulet i antingen ramen eller någonting annat.Carl-Jan sa:Jag har köpt en ny-begagnad cykel. Kommer bli smidigt med den fram och tillbaka till skolan och kanske en sväng på Ica. Hoppas ingen stjäl den, hur mycket ska man lägga på ett lås eller är det okej att ha bara låset som följer med/sitter på?
+1Jarle sa:Köttsallad förutsätter jag, annars får du skämmas lite.Lee-nus sa:(Ja, Jarle. Sallad.)!
Hej!Carl-Jan sa:Jag har köpt en ny-begagnad cykel. Kommer bli smidigt med den fram och tillbaka till skolan och kanske en sväng på Ica. Hoppas ingen stjäl den, hur mycket ska man lägga på ett lås eller är det okej att ha bara låset som följer med/sitter på?
kan ingen utveckla någon form av actiongolf?JL76 sa:Jag försöker lära mig spela golf på mindre än två veckor, japp golf, helt sjukt, en sport man inte ens behöver hjälm till. Vad har det blivit av mig? Kontorsjobb leder en i fördärvet...
"Närmst svanen vinner" är ett koncept som brukar gå hem ifall den traditionella golfen blir tråkig.Heddious sa:kan ingen utveckla någon form av actiongolf?JL76 sa:Jag försöker lära mig spela golf på mindre än två veckor, japp golf, helt sjukt, en sport man inte ens behöver hjälm till. Vad har det blivit av mig? Kontorsjobb leder en i fördärvet...