Skriv vettiga rubriker!

Dunder

Ny medlem
Skriv vettiga rubriker!
Nu är jag less på alla värdelösa rubriker i forumet i stil med: "är de lönt?", "en fråga" "hjälp?!"

Jag orkar inte sitta och kolla igenom en massa meddelanden om saker som jag lurats att läsa pga. min egen nyfikenhet.
Risken är att jag efter att ha läst en massa skit slutar att vara nyfiken och det vill jag inte...

Jag vet att ingen tvingar mig läsa allt som skrivs (vilket jag inte gör heller) men jag ber er som känner er träffade att sluta skriva värdelösa rubriker!

eller så skiter vi i det hela och låter allt förfalla...

Skriv vettiga rubriker!
Det är inte de många frågorna jag klagar på det är missbrukandet av forumet...

Det är ju bra med frågor men skitjobbigt att folk inte kan berätta lite grann vad de vill fråga innan man måste öppna hela tråden.

Kanske händer det något...

Skriv vettiga rubriker!
problemet: det är rätt många yngre användre på denna sida, och dom har inte haft svenskan i årskurs 8-9 så därför har dom inte lärt sig hur man skriver en vettig rubrik!
sen att inte kan det heller, det är en annan sak!

Skriv vettiga rubriker!
just nu ligger denna rubriken och tar plats från kanske ännu vettigare rubriker. även om jag fortfarande håller med, så medverkar alla medhållare (mig inräknad) till det de så gärna vill motverka..

Skriv vettiga rubriker!
Den kan ju ligga och blockera ett tag, jag håller med om att den är ivägen men ju fler som får sig en tankeställare desto bättre!
Ber om ursäkt att jag (även fast brum redan påpekat det) "blockerar" nya inläggs boxen på sidan...
hursomhaver, som grundare till tråden så tar jag tillfället i akt att fortsätta vara ivägen istället för att skicka en massa meddelanden till folk i deras gästböcker...

Skriv vettiga rubriker!
word. men samtidigt så måste jag nästan påpeka att jag pga min egen nyfikenhet blev inlurad på denna rubriken och vart inte ett dugg klokare. vilket i och för sig redan är sagt, men nu har jag lättat mitt hjärta och kan åter känna frid. förlåt

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp