Skullcandy Icon 2

turbokevin

Ny medlem
Skullcandy Icon 2
Fick ett par icon 2 ti julklapp o nu undrar jag om man kan få dom under hjälmen på nåt sätt, hjälmen är en Salomon Brigade XL + att jag har tagit ut allt inne i den så att man kan ha mössa under men ja får inte in hörlurarna på nåt sätt..finns det nån hjälp? :D

Skullcandy Icon 2
får du inte in lurarna så får du inte det?
klart mycket skönare med in-ear lurar i backen så man slipper massa skit under hjälmen.

Skullcandy Icon 2
du kan göra så att du har själva bågen i nacken lxm, precis bakom hela hjälmen :P ta inte ut allt i hjälmen. Det är väldigt mycket sämre när du ramlar. Har jag märkt när jag åkt longboard iaf.

Skullcandy Icon 2
du kommer ju aldrig kunna ha dom under hjälmen om du tror det antingen får du köra utan hjälm eller så får du ha dom som foxxi skrev i nacken men då måste du vända dom upp och ner

Skullcandy Icon 2
E-rik sa:
du kommer ju aldrig kunna ha dom under hjälmen om du tror det antingen får du köra utan hjälm eller så får du ha dom som foxxi skrev i nacken men då måste du vända dom upp och ner
jävligt sexigt namn du har.
ta inte av hjälmen. Ha dom i nacken bara. eller vara lite social/uppmärksam o köra utan musik ;) eller in ear-lurar...
Hur man egentligen får dom under hjälmen is a secret only known to the pros... :P

Skullcandy Icon 2
Fantastiskt dåligt alternativ att plocka ur all vadering och klämma in ett par lurar, det förstår du väl själv?
Om nu lurarna är så pass viktiga så sätt dom i nacken som nån sa och annars kör med in ears så att hjälmen gör nån nytta på knoppen :)

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp