Skullcandy TI

Alfakrull

Aktiv medlem
Skullcandy TI
Funderar på å köpa skullcandy TI nån gång i framtiden men undrar om det är värt det ljudmässigt? Vissa säger att wesc e bättre men de e en prisskillnad på tusenspänn mellan d billigaste å dyraste, vilka har du testat?

Alternativ till TI är wesc eller andra snyggt designade hörlurar, skulle möjligtvis kunna tänka mig ett par Icon

Färger och liknande behöver jag inte råd om...

Skullcandy TI
dom bästa ljudmässigt i sin prisklass är koss porta pro !!! 350 och är sjukt bra ljud lätt bättre en skullcandys enligt mej !

Skullcandy TI
scullcandy: okej ljud men inte imponerande. om man gillar färgglada lurar tycker jag att det är värt det.

Skullcandy TI
JT-Inferno sa:
oscarius sa:
Skriv Scullcandy Ti eller wesc --------> under "Fritextsökning" och det lär komma upp en hel del
ja men alla verkar ha olika åsikter och jag är lite lat så...
Först och främst är det ingen ursäkt att du är lat. Det är jobbigare att skriva en ny tråd än att söka.
Dessutom är det ett regelbrott. Förmodar att du läst reglerna, eftersom du godkänt dom.
Här finns dom som en refresher; https://www.freeride.se/about/rules.php#forumets_regler
Reglerna sa:
2. Forumets regler
2.1 Innan du skriver
Sök igenom forumet så att ingen redan har ställt och fått svar på frågan du tänker ställa.

Kontrollera att du är i rätt forum innan du postar ditt inlägg.

Läs klistrade trådar i forum du tänkte skriva i.
Sen är det som så att jag sa ju att det finns trådar som redan har svarit på detta. Du säger ju att "alla verkar ha olika åsikter" och det är väl precis du får nu i din nya tråd?
Nu får moderatorerna ta sig i kragen, innan forumet sjunker till botten med allt detta skit.

Skullcandy TI
Jag har ett par wesc oboe. De är wesc's billigaste lurar tror jag, men ljudet är bra. Speciellt om man har en mp3 med equlicer. Då dunkar de på bra=)

Skullcandy TI
oscarius sa:
JT-Inferno sa:
oscarius sa:
Skriv Scullcandy Ti eller wesc --------> under "Fritextsökning" och det lär komma upp en hel del
Först och främst är det ingen ursäkt att du är lat. Det är jobbigare att skriva en ny tråd än att söka.
Dessutom är det ett regelbrott. Förmodar att du läst reglerna, eftersom du godkänt dom.
Här finns dom som en refresher; https://www.freeride.se/about/rules.php#forumets_regler
Reglerna sa:
2. Forumets regler
2.1 Innan du skriver
Sök igenom forumet så att ingen redan har ställt och fått svar på frågan du tänker ställa.

Sen är det som så att jag sa ju att det finns trådar som redan har svarit på detta. Du säger ju att "alla verkar ha olika åsikter" och det är väl precis du får nu i din nya tråd?
Nu får moderatorerna ta sig i kragen, innan forumet sjunker till botten med allt detta skit.
men ingen har svarat på hur det är i just mitt fall så jag har inte brytit mot reglerna

Skullcandy TI
mina T.I gick sönder efter typ 4 månader, dom sprack i fästet över själv lurarna. Sen var ljudet ganska kasst med.

Skullcandy TI
JT-Inferno sa:
oscarius sa:
JT-Inferno sa:
Reglerna sa:
2. Forumets regler
2.1 Innan du skriver

men ingen har svarat på hur det är i just mitt fall så jag har inte brytit mot reglerna
skämtar du eller? antingen är det något som saknas innanför pannbenet eller så är du allmänt dryg. btw om du är "ljudperfektionist" hur fan kan du ens kolla mot märken som skullcandy och wesc?

Skullcandy TI
jonathan-o sa:
JT-Inferno sa:
oscarius sa:

skämtar du eller? antingen är det något som saknas innanför pannbenet eller så är du allmänt dryg. btw om du är "ljudperfektionist" hur fan kan du ens kolla mot märken som skullcandy och wesc?
För att jag vill inte se ut som ett pucko bara för att jag vill lyssna på bra musik...

Senast ändrad:
Skullcandy TI
Vill du lyssna på bra musik är Koss eller Bose ett bra alternativ.
Vill du se cool ut när du lyssnar med dåligt ljud, då är Ti ett mycket bra alternativ. Även om jag personligen tycker Ti'n är förjävla ful - efter att ha ägt två par.

Skullcandy TI
oscarius sa:
Vill du lyssna på bra musik är Koss eller Bose ett bra alternativ.
Vill du se cool ut när du lyssnar med dåligt ljud, då är Ti ett mycket bra alternativ. Även om jag personligen tycker Ti'n är förjävla ful - efter att ha ägt två par.
ska nog köpa koss porta pro nu för mina hörlrar har pajpat...aja man får väl va en i mängden med porta pro... :(

Tillbaka
Topp