Skulle vara kul ifall man fick ett svar...

Kinkad

Ny medlem
Vilka skidor tycker ni att jag ska köpa?
Rossignol Scratch FS Ghetto 07/08 eller
Dynastar Trouble Maker 07/08 ? jag tycker båda två e ungefär lika snygga:)

//Kinkad

Senast ändrad:
För det första, skriv en riktigt rubrik som beskriver mer vad din tråd handlar om.
För det andra, när du har ingången att båda två är ungefär lika snygga kommer du ju bara få svar angående designen. Och eftersom det är du som ska åka på de och trivas med grafiken förstår jag inte varför du frågar någon annan om det.

Gtho har 3 mm mer midja än nya TM, de kommer i ganska lika längder och skärningsradier, TM har ytterligare en längd neråt än Ghto. Så några jättestora skillnader är de inte de två emellan.
Vad har du åka på innan, vad tyckte du om de? Vad väger du? Vart kommer du att åka?

håller ingen av dom som någon favorit skida gällande designen,
årets TB är ju fjukt fula, sattsa på förra årets tb då det i princip inte är någon skillnad mot årets förutom att dom är billigare och snyggare

Shit dude varför ska vi välja ett par skidor åt dig?
Och du gör det ju inte lättare genom att varken skriva hur du åker och hur du vill att skidan ska vara!

ghetto skulle jag valt:) har haft scratch 05-06 och de e samma skärning o så förutom att ghetton e lättare så jag, och jag tyckte den var mycket bra att åka park me. Om det är det du ska göra. + att den antagligen e ovanligare än TM

Byt rubrik är du snäll. Annars så måste jag låsa den här tråden

//H

Om inte du hade haft din GO PRO på huvudet så hade det kanske varit vår hemlighet.... Skön ranking på ns iaf

Tillbaka
Topp