Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
dom kuberna kostar typ 100:- har jag för mig att jag läst i forumet..
och de behövs en hel del sånna för å bygga egen "foampit", men då är de väl sånna utskurna bitar gjorda för å bygga med.
åk till en återvinningscentral och kika? dom har säkert nå gamla madrasser liggandes, eller en sån feting "gymnastik madrass" å så skär man sönder den i små fina fyrkanter.. borde ju funka, och bli betydligt billigare
fast kanske är lättare och bättre att dra iväg å hoppa i en som redan finns!
om nu inte din pappa tjänar massor med pengar och du bestämt ska ha en egen, då kan jag inte hjälpa dig.. haha
finns i lindköping, upsala, sthlm, falun, älvsbyn å säkert många fler ställen..
lättare å berätta om man vet vart du bor så de inte är så långt att åka^^
Funkar bra som jeppenator sa... Men man behöver inte cutta sönder för att få fyrkanter, det funkar lika bra med en hel skumgummimadrass.
Det kör vi med på mina träningar, 2 st hela skumgummimadrasser på hög... men det kan kanske vara lite skönare när man landar på nacken att sjunka ner i fyrkanterna.. Men klart värt att testa innan man bestämmer sig för att ha madrassen mitt i tu =)
MD gropar är ett tips. Precis som skumgummigrop (med fyrkanter) fast de är höj/sänkbara och man slipper ligga i gropen i 15 min innan man tagit sig upp därifrån