skumgummi

skumgummi
dom kuberna kostar typ 100:- har jag för mig att jag läst i forumet..
och de behövs en hel del sånna för å bygga egen "foampit", men då är de väl sånna utskurna bitar gjorda för å bygga med.

åk till en återvinningscentral och kika? dom har säkert nå gamla madrasser liggandes, eller en sån feting "gymnastik madrass" å så skär man sönder den i små fina fyrkanter.. borde ju funka, och bli betydligt billigare

fast kanske är lättare och bättre att dra iväg å hoppa i en som redan finns! :)

om nu inte din pappa tjänar massor med pengar och du bestämt ska ha en egen, då kan jag inte hjälpa dig.. haha

Senast ändrad:
skumgummi
har diskuterats här på freeride..
vart bor du?

finns i lindköping, upsala, sthlm, falun, älvsbyn å säkert många fler ställen..
lättare å berätta om man vet vart du bor så de inte är så långt att åka^^

skumgummi
Funkar bra som jeppenator sa... Men man behöver inte cutta sönder för att få fyrkanter, det funkar lika bra med en hel skumgummimadrass.
Det kör vi med på mina träningar, 2 st hela skumgummimadrasser på hög... men det kan kanske vara lite skönare när man landar på nacken att sjunka ner i fyrkanterna.. Men klart värt att testa innan man bestämmer sig för att ha madrassen mitt i tu =)

MD gropar är ett tips. Precis som skumgummigrop (med fyrkanter) fast de är höj/sänkbara och man slipper ligga i gropen i 15 min innan man tagit sig upp därifrån :)

Senast ändrad:
skumgummi
ja tar gammla madrasser och typ, från typ rad hus som ska slängamassa sopor där brukar de ligga en massa madrasser ska bygga en egen till våren ;)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp