Skumt spel

Skumt spel
Level 11 är lite lurig, nån som har fixat den? (skriver inte vad den handlar om, ska inte förstöra spänningen).

Provat att ställa fram datorklockan men det hjälpte föga...

Skumt spel
Skäms som fan!
2:an är skitsvår!!
Look inside me måste betyda att man ska titta på URL:n? Adressen..
Men hittar inget skumt med den...HJÄLP!

Skumt spel
Dethär spelet kräver extrem It-vetenskap, på level 2 måste man ju hålla på med kodning o grejer. Kan ingen säga hur man kommer vidare??

Skumt spel
AAAHHH nu blir jag GALEN GE MEJ SVARET PÅ LEVEL 6 hållt på me d den i två dar nu alla säger att de har nått med nån jävla källkod å sylesheets att göra men fattar ingteing

Skumt spel
haha jag suger fattar inte 2an gör det lommasurfarn säger men det står ju en massa där

Skumt spel
Adressen till 3:an finns ju inte alls där. Den enda adress som finns är ju dit man laddar ner nåt typ teckensnitt

Skumt spel
det är inte en hel adress utan bara en liten snutt som sk skrivas in iställe för 2level i adressfältet.. sjukt uppenbart.. själv ä ja på sexan å fattar inte ett piss va ja ska göra fastän ja käst alla ledtrådar som finns

Skumt spel
Walla_Walla:
gå till själva startsidan för spelet. sen trycker du på resume, där kan du välja lvln du ska till =).
vet inte om de är rätt, men de funkar ;)

Skumt spel
Nu måste jag undra vad ni menar med att "ladda ner stylsheetet" på 6:an. Det står ju nåt om stylesheet i källkoden men hur laddar man ner det?
har provat att kopiera in massor av saker i URL:n men fattar inte

Skumt spel
hur fan gör man på 3:an???

'Stop being negative, will ya? Stop trying to click something, there is nothing! Read the address carefully. What can you "turn on"?'

fattar nada alltså!?!?!?!

Tillbaka
Topp