Nenne Ny medlem 2005-02-01 Slednecks 7 #1 Nån som sett den? Såg 20min av den idag....de killarna e helt sinnes. Nån som vet hur långt de hoppar me de där plastleksakerna de kör omkring på?
Nån som sett den? Såg 20min av den idag....de killarna e helt sinnes. Nån som vet hur långt de hoppar me de där plastleksakerna de kör omkring på?
Rider Medlem 2005-02-01 Slednecks 7 #2 japp sett den, den bästa slednecks filmen hittils! jag ha hört runt 50-70m som längst. quinlan är ju nästan ändå en klass för sej!
japp sett den, den bästa slednecks filmen hittils! jag ha hört runt 50-70m som längst. quinlan är ju nästan ändå en klass för sej!
Nenne Ny medlem 2005-02-02 Slednecks 7 #3 ja den va sjukt smarrig. Gillade när han pulveriserade granen =) helt galen
Puderkungen Aktiv medlem 2005-02-06 Slednecks 7 #5 fett bra, kör själv en firecat(samma som pulvriserade granen) braaaaaaaaaaaaap 3 och 4 är oxå rätt bra skoterporr
fett bra, kör själv en firecat(samma som pulvriserade granen) braaaaaaaaaaaaap 3 och 4 är oxå rätt bra skoterporr
A ASberg Guest 2005-02-18 Slednecks 7 #7 ricktigt bra,bästa filmen sen 4:an...lite besviken på 6:an så detta var ett lyft.
cross_micke Ny medlem 2005-02-27 Slednecks 7 #8 den är grymmt bra jag har alla filmer i slednecks serien. men 2 stroke cold smoke filmerna är bra dom med. //NR:7
den är grymmt bra jag har alla filmer i slednecks serien. men 2 stroke cold smoke filmerna är bra dom med. //NR:7
A Akess0n Ny medlem 2007-09-09 Slednecks 7 #10 danne_p sa: nån som sett 9:an sick backflip i början! Klicka för att se resterande... orka skriva i en 2 år gammal tråd!!!
danne_p sa: nån som sett 9:an sick backflip i början! Klicka för att se resterande... orka skriva i en 2 år gammal tråd!!!