slopestar

slopestar
robins sa:
thomas dolplads kom tvåa å sammy trea tror ja
thomas skull vunnit. landade långt ner men rammlade precis som jon gjorde fast jon gjorde det i första hoppet men fick ändå nog fart till andra och drog en kangaroo, thomas laddade och landade långt ner i botten på värdens sjukaste sw 10 mute,
thomas som hade tur i semi(?) då han mötte 4an som jag inte kommer ihåg vem de va och då thomas rammlade men den blivande 4an körde inge fegeri bara för thomas rammlade utan han bjöd på sig och rammlade bort sig,
jim johansson kvalade som 4a till finalen men de visade sig att thomas hade samma poäng som jim men thomas hade bättre poäng i första och jim fick inte köra final..
efteråt sa jon att han inte tyckte någon var proffesionel eftersom båda rammlade och han valde att dela pengarna lika med thomas.

Svenskar bland dom 8a till vanliga finalen (inte superfinalen) var förutom jon, Oscar scherlin och Jim J som vann kvalet. Henrik H en placering ifrån.

Slopestyle btw.. nä två hopp räcker inte för ett slopestyle. rails skall också vara med

jons head skida med hanna graaf e läskigt snygg! och smal!!!

slopestar
sa jag inte det?? lr e jag trött? att han körde och bjöd p åsig men rammal bort sig så thomas gick vidare?
ajja

slopestar
4an heter steffen hamre norsk jibber som fick spons av liberty förra säsongen eller förra ändå,Men nu hade han visst salomon kanske fått ny spons?

Tillbaka
Topp