SmakRåd

SmakRåd
Tjena..jag tycker oakly glasögonen är snyggare dom andra så så tygiga ut om jag får säga de själv..Oakly är så väl snyggare också tycker jag men dom andra kan la också va nice dom skall ju passa hjälmen också(om du använder)

Senast ändrad:
SmakRåd
Personligen har jag testat båda och står även som ägare på vita crowbar, köp INTE crowbar, verkligen enormt fula utan hjälm, DXS är fan feta , Så mitt råd är köp DXS om du vill ha en snygg modell som passar både med och utan hjälm!

Så ser DXS ut
1013176539_l.jpg

Senast redigerad av en moderator:
SmakRåd
Asså ja vet inte, men en polare hade DSX och ja tyckte fan att de va junior, men han är 17 bast, han tyckte dom va små också... men tycker du borde leta upp ett par DSX och kolla själv liksom =)

SmakRåd
dock ska du tänka på att DXS som sagt är små, du kanske ska funderna på DX?
Jag har ett par DXS som precis är på gränsen att bli för små och min hjälm har storlek 54-56 cm

Waster: sen tycker ju jag att det inte spelar någon roll om dom inte ser bra ut utan hjälm för man är ju inte korkad och kör utan hjälm? ;)

Senast ändrad:
SmakRåd
Waster sa:
Personligen har jag testat båda och står även som ägare på vita crowbar, köp INTE crowbar, verkligen enormt fula utan hjälm, DXS är fan feta , Så mitt råd är köp DXS om du vill ha en snygg modell som passar både med och utan hjälm!
okej de låter bra :),. för ja har som funderat en del mer på dragon,. för de värkar som om alla kommer ha crowbars i år,.. å då vill ja inte vara som alla andra,.. :) men men får se.. ska fara in till stan å prova båda två med hjälm,. så får ja se vilka som passar bäst :),.. (;

Senast ändrad:
SmakRåd
Ohm1e sa:
okej de låter bra :),. för ja har som funderat en del mer på dragon,. för de värkar som om alla kommer ha crowbars i år,.. å då vill ja inte vara som alla andra,.. :) men men får se.. ska fara in till stan å prova båda två med hjälm,. så får ja se vilka som passar bäst :),.. (;
Dom skall ju inte bara va snygga dom skall sitta bra/skönt också men såklart dom skall va snygga:D

SmakRåd
köp dragon brillorna är nämligen mycket stolt ägare till ett par dx själv och de e dom grymt snygga och alla gangsta barn kör typ på okley (ingen bör ta illa vid sig av detta utalande)...men köp dx för dxs e typ tjej goggels

SmakRåd
skulle tagit dragon brillorna, och dx isf. du säger att dom ärdyrare = sant men dom är fortfarande billigare änn crowbar..

SmakRåd
Tycker att Crowbar är snyggare. Om du kör med hjälm är det nog inga problem men ifall du kör utan så kanske det inte är snyggt som Waster skrev.

SmakRåd
Men för er som bara sett DXS på bild i katalogen så kolla bilden jag postade ist! Knappast en tjej modell! En grym modell

SmakRåd
FilipAvall sa:
Ohm1e sa:
FilipAvall sa:
Tycker att Crowbar är snyggare. Om du kör med hjälm är det nog inga problem men ifall du kör utan så kanske det inte är snyggt som Waster skrev.
okej,. : ) men ja kör alltid me hjälm jag :)
Okej, då tycker jag du ska köra på Crowbar.
och jag på dx. sitter också bra och är snyggare.
båda gogglarna funkar bra. billigare linser till dragon

SmakRåd
Waster sa:
Pizzaaugust sa:
FilipAvall sa:
Okej, då tycker jag du ska köra på Crowbar.
och jag på dx. sitter också bra och är snyggare.
båda gogglarna funkar bra. billigare linser till dragon
Så sant
okejj :D,,.. nu blev de svårt xD!. alla tycker olikaa :),. men jaa.. får väll fara in till stan och prova ALLA tre crowbar, dx, och dxs så får ja se vilka som passar :),. men vill gärna att ni skriver mer så ja får se vilka som får fläst "röster" :)

SmakRåd
Dragon är ju för faan det självklara valet! vare sig det är DX eller DXS..

Oakley är såååå 90 tal och fjortis varning!

rock n´ roll! ;-)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp