Snö Härliga Snö

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Matfors_boo

Ny medlem
Snö Härliga Snö
ÄNTLIGEN! nu ha snön komme te hålan matfors utanför sundsvall, finns de nåra andra överlyckliga här i trakten? va ju fan på tiden, har ju fått kalla kårar av å läst om dom som redan har 70 cm typ :D hehe

Snö Härliga Snö
hehe... jojo jamen mä mycke fart så kan ni ju börja vaten plana!!! lite känsla i de iaf ;)

Snö Härliga Snö
inte illa! fan va nice, synd bara att de bara å småflinger som vrivla omkring . bygger dåligt då xD

Snö Härliga Snö
det har inte virvlat omkring nån snö i njurunda den andra hålan utanför sundsvall...=/

Snö Härliga Snö
måste vara tungt å bo i stoch hölmen å ha skider som stort intresse? kan ju inte vara långa säsonger om man inte har stuga i fjälls typ? :D

Snö Härliga Snö
Sandviken vid Gävle (kungsberget).
LÄGESRAPPORT:
Regnat i 3dagar, regnar fortfarande.
Lite minus grader på det här och det blir fiiiinT :D

Senast ändrad:
Snö Härliga Snö
tycker att alla borde sluta köra bil i europe. löven har inte ens fallit här i södra sverige:S
helt sjukt världen håller på att gå under. aldrig mer snö.

Senast ändrad:
Snö Härliga Snö
jo jag funderar att flytta typ till åre, österrike eller whistler när jag blir stor xD

Snö Härliga Snö
79 cm nån stanns läste ja... shiet... så mkt snö kommer de inte ens i stklm på ett år :S

Snö Härliga Snö
Kul me sno o regn gubbar... sitter har i Surfers Paradise o vagorna e kassa! Blaser storm... borjar langta som fan hem till snon o skidakningen nu, surfing i all ara men inget slar en offpistrepa!

Snö Härliga Snö
kom nyss in från mitt home-made-ski-park-in-tha-yard byggee:D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp