Snö i SKÅNE

Snö i SKÅNE
grattis men jag fattar inte hur vädergudarna tänker. Sthlm ligger väl ändå längre norr ut än skåne! vi är mer värda snö varför får inte vi nån??!!! dessutom, vad ska skåne med snö till? Högsta kullen där nere ligger väl på en 2 dm över havet... jag e inte alls bitter...

Snö i SKÅNE
vallåsen... kalla mig blåst men det har jag inte... hehe men e de en ås så säger sig möh sig självt :P
men jag ska inte vara bitter. grattis till snön å ta hand om den de två sek den ligger kvar MOHAHAHA

Snö i SKÅNE
oj anledningen till att ni inte får någon snö i Sthlm är väll förmodligen det här med global uppvärmning!

Du vet när ni brainstormar så mycket där uppe så blir det himmmmmskt varmt eller ?

e det så e det så?

Snö i SKÅNE
att brainstorma är en dygd och det är vi stockholmare mycket stolta över! du må ha rätt i att vår höga halt av brainstorming bidrar till växthuseffekten oc därmed en minskning av den kalla varan... det känns hemskt att tänka att snart så kanske hela sverige har samma klimat som skåne... gulp... sverige blir ett enda stort skåne....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Snö i SKÅNE
gravbortskane.se finns tyvär inte längre... Men spettets vänner (som vill spätta ut norge i nordsjön) å SSÅ (sällskapet sänk åland).

Snö i SKÅNE
asdfgh: Stockholm är minst lika lika platt som skåne. Våra kullar här i Stockholm är gjorda av gamla soptippar, det är ju pinsamt. =) Vallåsen har iaf en fallhöjd på 145 meter, två stolliftar och är inte konstgjord.

Orda mig!

Snö i SKÅNE
MOHAHA.. själv har man lätt över 2 cedi här nu. Har vart ute å vässat RMK:n nu.
(Sitter 3 mil utanför Östersund?

skåne :S

Snö i SKÅNE
Cr0y_HimselF: Det är ju som man brukar säga, hellre en dansk i backen än en stockholmare som landsman..eller nåt=)

Snö i SKÅNE
FredrikB: vad är en ås mot en soptipp?! vem vill inte åka på gamla matrester? vem vet man kanske hittar dagens middag om man gräver lite...
har dock aldrig sagt att sthlm ligger mitt i en bergskjedja men ligger inte hufudstaden något längre norrut än skåne? rätta mig om jag har fel...

Snö i SKÅNE
Trodde det var sommarvæder hemma i Skane fortfarande?! Har haft snö hær i en manad lætt men det ær klart... man ær dær man ær! Skidorna hemma! Snyft!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp