Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
grattis men jag fattar inte hur vädergudarna tänker. Sthlm ligger väl ändå längre norr ut än skåne! vi är mer värda snö varför får inte vi nån??!!! dessutom, vad ska skåne med snö till? Högsta kullen där nere ligger väl på en 2 dm över havet... jag e inte alls bitter...
vallåsen... kalla mig blåst men det har jag inte... hehe men e de en ås så säger sig möh sig självt :P
men jag ska inte vara bitter. grattis till snön å ta hand om den de två sek den ligger kvar MOHAHAHA
att brainstorma är en dygd och det är vi stockholmare mycket stolta över! du må ha rätt i att vår höga halt av brainstorming bidrar till växthuseffekten oc därmed en minskning av den kalla varan... det känns hemskt att tänka att snart så kanske hela sverige har samma klimat som skåne... gulp... sverige blir ett enda stort skåne....
asdfgh: Stockholm är minst lika lika platt som skåne. Våra kullar här i Stockholm är gjorda av gamla soptippar, det är ju pinsamt. =) Vallåsen har iaf en fallhöjd på 145 meter, två stolliftar och är inte konstgjord.
FredrikB: vad är en ås mot en soptipp?! vem vill inte åka på gamla matrester? vem vet man kanske hittar dagens middag om man gräver lite...
har dock aldrig sagt att sthlm ligger mitt i en bergskjedja men ligger inte hufudstaden något längre norrut än skåne? rätta mig om jag har fel...