Snobb eller lodis?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

HannesK

Ny medlem
Snobb eller lodis?
Hej, jag tycker det är tråkigt med alla människor som klagar på folk som går omkring med märkes kläder, bara för att dom själva glider runt i trasiga kläder som de köpt från en annan kompis som i sin tur hade köpt dom på en turkboa. Varför klagar alla på varandra? Kan man inte få klä sig som man vill eller är Sverige något jävla koncentrationsläger där man får stryk bara för att man har pengar att lägga ut på snygga kläder???

Jag tycker det personligen är tufft att vara snobb. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att använda kläder som min kompis har haft på sig. Det går väll bra med gammla boots, snowboard eller liknande, men vardagskläder?! Inte en chans.
Låt alla hålla sig till den lifsstilen de tycker om.

Snobb eller lodis?
aha..

exakt vad tillför dehär fr?

Snobb eller lodis?
HannesK sa:
Hej, jag tycker det är tråkigt med alla människor som klagar på folk som går omkring med märkes kläder, bara för att dom själva glider runt i trasiga kläder som de köpt från en annan kompis som i sin tur hade köpt dom på en turkboa. Varför klagar alla på varandra? Kan man inte få klä sig som man vill eller är Sverige något jävla koncentrationsläger där man får stryk bara för att man har pengar att lägga ut på snygga kläder???

Jag tycker det personligen är tufft att vara snobb. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att använda kläder som min kompis har haft på sig. Det går väll bra med gammla boots, snowboard eller liknande, men vardagskläder?! Inte en chans.
Låt alla hålla sig till den lifsstilen de tycker om.
Skulle du kunna definiera ordet "snobb" lite bättre?

Snobb eller lodis?
Håller till reglerna, annars vet ni vad som händer...
(Det kliar i mitt lås-och-radera-finger idag)

Edit: När jag ändå är här kan jag ju droppa min åsikt i det hela.
Varför se människor som snobbar och lodisar? Allt är inte svart eller vitt. Varför måste man vara på ett särskilt sätt? Tror ni att man kan köpa er till en tuff identitet med hjälp av rätt kläder och prylar?
Jaja, det är väl en mognadsfråga antar jag...

Senast ändrad:
Snobb eller lodis?
lås då för fan, denna tråden tycker jag är rätt dum och keff !!!

Snobb eller lodis?
håller med The Eak, killen som skrev detta var förmodligen bara uttråkad

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp