snöinfo hemsedal...

Overdoze

Ny medlem
snöinfo hemsedal...
kass med snö...
Enbart svarta och röda pisten öppen...med mest konstsnö skulle jag tippa...
ok..de backarna är bra...men efter en förmiddag kan man dem...
Bara så ni vet...

/
MAN

snöinfo hemsedal...
Kan ju sæga att det dumpar FETT med snø nu och det har det gjort i sisådær 20h nu och det ska fortsætta... så nu ære inte længre nån snøbrist i Hemsedal. men det kunde ju komma ænnu mer. jag ær ju inte den som ær den nær det gæller mængden....

Over and out.

-John

snöinfo hemsedal...
asså, hur fan går det med stora funparken, är den igång snart eller? ska upp om drygt två veckor, då borde dne vara färdig väl?

snöinfo hemsedal...
OMFG weee! Hoppas dom hinner preppa lite roliga saker snart. Ska dit nästa torsdag. Ser fram mot det som f*n!

snöinfo hemsedal...
ska snöa bort i mot 30cm imorgon torsdag likadant på fredag
och runt tio på söndag så nu kommer de finnas snö

hoppas de snöar lika mycket häljen innan vi åker upp vore underbart

snöinfo hemsedal...
Är det ngn som har ngn koll om hurvida man kan lita på skistars Hemsedalhemsida(kul benämning :P)? Där står det fortfarande att det är 12 nedfarter öppna trots att det har snöat 75cm sammanlagt denna vecka. Har dom inte hunnit preparera pister eller vad kan orsaken vara. Inte snöbrist iaf!?!

snöinfo hemsedal...
Uppgifterna på deras hemsida skall stämma. Om du tittar på http://www.hemsedal.com så skall det stå datum och klockslag för när informationen uppdaterades.

70cm är tyvärr inte mycket när en pistmaskin har packat snön och det tar tid att få ordning på pisterna. Det är trots allt inte ens 48h sedan första snöfallet kom.

snöinfo hemsedal...
Men hallå!!!
Vaddå pistmaskin, den funkar inte i gummiskogen eller bakom radiohytta... Packar och åker i morgon, muahaha!

Onsdag: 40 cm
Torsdag: 40 cm
Fredag: 30 cm
Lördag: 20 cm
-------------------------
Sum: 130 cm POWDER

Nypreppade skidor och bra snölås, gula glas i goggles!

snöinfo hemsedal...
Kazoom-- låter hur najs som helst.. spara lite oåkt yta till oss bara!! :P Ska ju dit nästa torsdag.. Vädergudarna kan fortsätta att dunpa snö i Hemsedal. Alla mår gott av snö i Hemsedal :P

snöinfo hemsedal...
Går det att få tag på boende till vettigt pris om man åker upp inatt för jag snackade med Resdax och det var fullt på bussen/arna idag tyvärr

snöinfo hemsedal...
Highway: Jag åker gärna upp till hemsedal, om du vill kan vi slå oss ihop om boende. Jag bor i Stockholm och har bil. Maila till mattias@orangetriumph.com om det kan vara intressant.

snöinfo hemsedal...
Jo det ser låvande ut nu till veckan.
Åker upp med några kompisar nu på söndag ;)
Så en vecka i lite mjuka pister ser man allt fram emot.
Rykten har sagt mig att den stora parken skall öppna på lördag ?

snöinfo hemsedal...
Cirka en meter snö i Hemsedal nu. Det får bli att ge sig upp till http://www.vognen.com igen då. Detta jävla slit med packande av tandborste å folköl :D Får inte glömma snorkel denna gång. Tyvärr är ju UNDERLAGET kasst med knappt täckande snö i skogen så vi får väl se hur mycket skidor man lyckas köra sönder denna gång...

snöinfo hemsedal...
Buda: Så du har hytta på campingen. Vilken av dem? Gröndal eller på den på vägen till Hemsedal by? Flyttar tillbaks till H-dal nästa höst, då brukar jag festa där en del. Kanske ses.

snöinfo hemsedal...
Wahhaahhhha whihoo ! Skiidabstinens deelux! Fan vad snö det ser ut att vara! :D
Vad glad jag blev nu. =) Tack tack för bilderna!

snöinfo hemsedal...
Buda: Tack tack nu blev jag grymt jävla sugen :D Skall dit v7 hoppas det är gött med snö i offpisten så man slipper laga brädan när man kommer hem :( SES DÄR :D

Tillbaka
Topp