hallåådär!
jag va där för ett litet tag sen
solen låg på å de shtreekte som fan, grymt bra väder.. snön va de väl kanske lite ont om med tanke på värmen å solen..
men har hört att de ska ha kommit en hel del powpow efter de att jag åkte.. så de lär ju inte va nått poblem me snön
bara å hoppas på bra väder!