ALPINBUTIK
Medlem
Snön vräker ner i vemdalen
http://www.skistar.com/vemdalen/svenska/skidakning/webbkameror/index.app
Går nog att åka för den som orkar gå upp
Går nog att åka för den som orkar gå upp
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
I Gävle?!WilheIm sa:i Gävle också
är du säker ? Det kanske är nån som skakar duntäcken på våningen ovanför?WilheIm sa:i Gävle också
Ett par decimeter lite? duger väl ganska bra!Filippa_vemdalen sa:bor i vemdalen och det har inte kommit så mycket snö... kanske har kommit ett par decimeter.
haha de snöar ju inte alls i gävle, bara massa regnWilheIm sa:i Gävle också
Ingen bryr sig om danmark...victorsallander sa:snöar i danmark också
Vem har nu sakt att det snöar i GBG? det är fan soligt där jag bor!! Regnade förut idagAn-ton sa:Hur fan kan de snöa i gbg ? Växthuseffekten har bara trappats upp =)
Scooter är ju inte så soft o lyssna på när man åker skidor.. men däremot promoe!...TT-JONTHE sa:Fan va chill! skulle jag bott där så skulle jag försöka fixa scooter och köra session!
haha jag menar inte artisten scooter, han e inte bra!:P om det skall va artist så äre DJ DURO!WTX sa:Scooter är ju inte så soft o lyssna på när man åker skidor.. men däremot promoe!...TT-JONTHE sa:Fan va chill! skulle jag bott där så skulle jag försöka fixa scooter och köra session!
Haha!.. jo jag förstog det.. :P men jag kan itne låta bli när jag ser sånna saker!.. XDTT-JONTHE sa:haha jag menar inte artisten scooter, han e inte bra!:P om det skall va artist så äre DJ DURO!WTX sa:Scooter är ju inte så soft o lyssna på när man åker skidor.. men däremot promoe!...TT-JONTHE sa:Fan va chill! skulle jag bott där så skulle jag försöka fixa scooter och köra session!
nee men menade snöskoter![]()
inte helt säker, jag kanske bara drömde detlandrin sa:är du säker ? Det kanske är nån som skakar duntäcken på våningen ovanför?WilheIm sa:i Gävle också