Snowbales eller ej?

McHaggis

Ny medlem
Snowbales eller ej?
jag har ett par Salomon Scream 10 Pilot med 914 bindningar 2001-2002 års-modell på 180 cm...
nu funderar jag på att köpa ett par snowblades som ett komplement. men frågan är: vad ska man köpa, och e det någon större skillnad mellan dom som kom för ca 2 år sen eller ej? men först kanske man ska fråga e det skoj med blades eller e det bara allmänt kass? jag e ute efter begagnat nämligen om jag ska köpa...eller e det smartare att satsa med lite mer pengar för att få nyare bettre modeller?

blir glad för alla svar o tipps! (förutom dom som har tänkt att hoppa på mig bara för att jag frågar om snowblades)

mvh
// rasmus

Snowbales eller ej?
Tänk efter noga innan du köper ett par snowblades.

* VAD FÅR DU UT AV DOM?

* VARFÖR INTE LÄGGA PENGARNA PÅ NÅGOT VÄTIGT!

* TYCKER PERSONLIGEN ATT MAN KAN HA MYCKET ROLIGARE PÅ EN SNOWRACER, SPECIELT EN VUXENSNOWRACER!

/brandt

Snowbales eller ej?
köp inga snowblades.. "det enda vettiga ett par snowblades kan göra är att skydda dina pjäxor när du går på asfalt".

need i say more? :)

Snowbales eller ej?
du får inte ut något utav ett par snowblades, och jag håller med föregånde skribent om att snowblades endast bör användas för att skydda sina pjäxor när man går på asfalt.
har åkt snowblades en gång och det är skittråkigt.
mitt tips är: köp något lite mer användbart för pengarna, lavinsändare? eller kanske en runda på afterskin.
/s

Snowbales eller ej?
Jag måste faktist erkänna att ja skaffa ett par snowblades för en si så där 4år sedan och det finns inget ja har ångrat mig mer för.
Det är faktist inte roligt alls tycker ja men ja kan ju förstå dom som e grymma på att åka blades att dom åker.

Snowbales eller ej?
Här i göteborg kallar vi dessa vedervärdiga redskap för bitar pga av deras hemska utformning och design.
Tänk vad kul du skulle kunna ha med alla stjärtlappar för samma pris.

Eller som en god vän till mig brukar säga -"Bättre med tusen stjärtlappar i gaderoben en ett par snowblades under fötterna."

Snowbales eller ej?
Jag har inte Snowblades men jag kan fan tänka mig att om man inte har rätt balans så åker man på röven ner för backen, jag åkte på ett par miniskidor som e korta och slog sönder röven, hur är det då på blades?

Snowbales eller ej?
jaja tack för råden... blir nog inte att jag köper blades, verkar ju som det e inte så skoj.. så jag holler la mig i backen o offpisten istället... tack för råden

Snowbales eller ej?
köp ett par blades! d e d coolaste som finns! så jävla snyggt ser d ut oxå! d e bara proffs som kör blades, ja lovar!!!!

eller INTE!

Tillbaka
Topp