Snowboard sko thirtytwo lashed

gullesnutt

Ny medlem
Jag har 27.4 cm fot och funderar om någon vet hur strl 42 är i storlek på lashed ?Jag har köpt en strl 43 men är lite valet och kvalet om jag kanske måste gå ner en storlek.....

32 Lashed i storlek 43 har mondopoint 280. Finns storleksangivelser på deras hemsida.
Kommer dessutom packa ut säkert några cm.

Dom behöver stora storlekar! Mina fötter är 28,5, och jag behöver storlek 46 med Thirtytwo!

Senast ändrad:
Jag har smala fötter, därför har jag själv Salomon Malamute -stövlar. Mina fötter är 28,5, mina snowboardpjäxor 29,5 (med Nitro snowboard pjäxor även 28,5 räcker), mina topturpjäxor (Dynafit) är 28,5 och mina alpinskidpjäxor (Salomon Xmax) 27,5. Konstigt!

P.S. Jag har haft själv 32 Prion -boots, inte Lashed.

Senast ändrad:
De är just de jag tänker att om dom går ut några mm bara så tror jag att 43 orna kommer att bli för stora eftersom dom redan nu känns på gränsen......men man får väl chansa på en 42 och se hur den känns för man vill ju att dom ska sitta bra när man slängt ut nära 3000 kr

Jag har flera 32 boots, dock inga från årets och inga Lashed men jag har strl 42 på alla och min fot mäter 25 cm. Skulle nog inte gå ned till 42 men om 32 själva hävdar mondopoint 280 på 43orna så borde du ju gå ner om 43an känns stor.

Tillbaka
Topp