snowboardåkare...

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Dazen

Ny medlem
snowboardåkare...
snowboardåkare är ett mysterium!! dom sitter och degar på sina feta arslen mitt i backarna.. dom ramlar i liftarna... dom sabbar backarna... och åker ivägen när man ska hoppa... ni kanske har uppfattat vad jag tycker om dessa individer med haschplankor??

snowboardåkare...
lol dazen ja kunde fatta att alla brädåkare skulle bli skit sur på dig hade tänkt att skriva ett likadant inlägg hihi

snowboardåkare...
Inte mig imot att dem sitter i backara....
Men när man ska hoppa i ett hopp väntar man tills ingen är ivägen men då när men ar typ 10 meter ifrån hoppet där man ska hoppa kommer en brädåkare åkande förbi och snor hoppet.....fan vilka iddis........

snowboardåkare...
En fråga till mr smartass. OM man är en monoskiåkare vad är man då? brädåkare eller skidåkare????

snowboardåkare...
äh, visst finns det knepiga pojkar med snowboard under fötterna, men jag har då samma erfarenhet av puckade ungar på lagg som glidar in mitt framför en och ÅKER över hoppet. så dra ner lite på fördomarna pojk.

för övrigt har jag dock lite svårt att första det här med att sitta i backen, det måste ju oundvikligt leda till en förfärande blöt bakdel?

snowboardåkare...
Det var helt fel ditt inlägg tycker jag!!! Jag är boardare och tycker att skidåkare är lika mycket i vägen som du tycker vi är men inte säger jag det som du har gjort... Backarna och hoppen är ju till för alla!!! Och du klagar på att vi sitter ner i backen, varför gör inte skidåkare det då?... kanske för att ni inte kan sitta så lätt med era skidor... Ville bara tillägga att jag inte sitter alls mycket i backen eftersom jag tycker det är bra mycket roligare att åka!!!

snowboardåkare...
Aaahhh... din patetiska människa... Om det stämmer att du bor i världsmetropolen Älvkarleby så är det ett straff nog! Såna idiotiska inlägg kan du klottra på muggen i din högstadieskola!!!! Väx upp snorvalp!

snowboardåkare...
mysterium...du måste lära dig svänga förbi de alla andra i backen! ! ! Testa lite nytt o lägg dina få celler på annat.
/H

snowboardåkare...
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL
ja hatar också snowboard åkare som alla andra hahahahahaha

snowboardåkare...
jag hittade ett hårstrå på axeln.
de är mer intressant en att ta upp en sån här diskussion igen...

snowboardåkare...
ett intelligenstest som medlemskrav kanske kan vara ett sätt att rensa forumet från inlägg likt ovanstående.

snowboardåkare...
fan det här skrev ju jag för länge sen!! varför är det uppe som nytt?? skumt!!

men det är ganska kul att driva med folk..
blir så tjuriga!! hahaha ta inte allt så jävla allvarligt!!

Stay metal!

snowboardåkare...
Jag har en kronisk finne på axeln, det är betydligt intressantare än ditt hårstrå, jag vinner...

snowboardåkare...
Hej du!
Jag har ett tips! om du sprejar alla som sitter i backen och lägger på en rem med laggen..
Om då någon av dessa snowboardåkare med sina feta arslen inte frusit fast utan ställer sig upp åker ikapp dig och spöar skiten ur dig så har du fått vad du förtjänar efter det där inlägget.

Om ingen gör det så har du ju rätt i att du regerar på dina skidor.

Såna som du förstör för oss som vill att skidor och snowboard ska åkas i samma parker så att alla kan få leka.

.. jag har aldrig hört sådana här argument av nån som är såpass duktig på att åka att han/hon kan åka runt de trötta själar som sitter i backen så jag antar helt enkelt att du suger apröv.

John.

snowboardåkare...
HAHAHAHA

You guys are breaking my balls!!

Om ni tror ni kan spöa mig häng med till alp d huez v 8 så ska vi svänga förbi La Grave och avgöra vem som är man!

snowboardåkare...
fan va bra sagt dazen, my man!!!!
fortsätt så här!!!
hatar alla wannabies som sitter i backen o degar, men dom som e bra på o åka o så e d inge fel på!

snowboardåkare...
Asså, Peterdenstore, vad tror du monoski är inte samma sak.... Du trodde
att du hade nåt att komma med eller? Jag antar att du åker brädaa, visst?

snowboardåkare...
Låt miffona sitta och skava i pisten, jag åker ändå inte där.

snowboardåkare...
Men osten det e fan fler snowboardåkare som sitter o skaver o får urinvägsinflammation än skidåkare.....o kom inte o säg annat......dessvärre tillhör du inte den kategorin.men det finns bräddrägg OH JA!

snowboardåkare...
skit samma var och vilka som sitter, på afterski´n är vi ändå alla bröder och systrar..
(Så länge jag inte träffar någon intersant tjej för då är hon garanterat inte min syster, get the point..)

snowboardåkare...
de e ju skönt att sitta där o ta igen sig å kolla på alla andra som susar förbi...men ja förstår er som retar sig på dem å ja brukar faktiskt försöka hålla mig till kanten då... :)

snowboardåkare...
Men låt dom sitta där och slösa tid, det kostar ju pengar att köpa ett liftkort. Tycker förövrigt samma sak som du.

snowboardåkare...
känns som dazen vill skapa en het debatt runt detta något uttjatade ämne.må säga att han lyckats ganska bra.

anser peronligen att det finns lika många grymma brädåkare som det finns taskiga "skidåkare"
det har inget med vad man har under fötterna utan om personen ifråga.

sen är det ju så att skidor helt enkelt är roligare...men det är ju förstås en smaksak

snowboardåkare...
Eh hmm.. la märke till att våran författare påstod att snowboardåkare ramlar i liften.
Det gör många. Sen kan det ju ha att göra med att det var nån som kom på att man ska ha en fot lös, så klaga inte på folk som sitter och spänner på sig brädorna.

Vi kommer till backen för att åka, vi köper rätt att ta liften upp.
Sen är det ju en salig blandning mellan bärd och skidåkare.

snowboardåkare...
För det första, om jag inte minns fel så är liftarna, så som backarna, hoppen till för alla, även oss brädåkare. Och för det andra, det är lite svårare att stå still med bräda eftersom vi har inga blindkäppar. Ha ett bra liv...

snowboardåkare...
Snowboard e ju bra mycket coolare och skönare! Det vet ju alla som kört både skidor och bräda :)

snowboardåkare...
ja åker både skidor o bräda men fuck de e ju typ lika bara att man åker på en bräda so shut up ! LOL LOL LOL LOL

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp