snowfit.co.uk

Henck

Medlem
snowfit.co.uk
Slängde i min iver iväg en beställning på ett par Line Sir Francis Bacon för några dagar sedan, fick bekräftelse på min order direkt men nu har det gått ett bra tag utan att jag hört någonting. Ni som beställt därifrån fick ni några fler mail om hur leveransen skulle gå till? Har ju fått inloggningsuppgifter på sidan men det existerar ju ingen inloggningsfunktion :S Drog även iväg ett mail till dem för 3 dagar sen som de inte svarar på. Blir ju såklart lite nojjig nu men om det gått till lika dant för er som beställt tidigare så är det ju lugnt.

Vore schysst om nån kunde lugna mig lite ;)

snowfit.co.uk
Har beställt en del skidor från dem och det har aldrig varit något problem, har alltid fått dem levererade hem till dörren. Jag sökte just igenom min mail och vad jag kan se så har jag bara fått en orderbekräftelse och inget mer... Hoppas att allt gåtr bra och att det inte är några problem för jag är just på väg och betälla från dem igen!

snowfit.co.uk
Brukar bli väldigt nojjig men drog iväg ett nytt mail som de svarade på direkt så inga problem. Var mer att jag var intresserad av att få reda på vilka som skulle frakta hit dem och när, har lite svårt att vaka hemme vid dörren. Ringa till england är dyyyyrt när man sparar till säsong:P

Tillbaka
Topp