Snowloop session Bräcke Snowpark!

Huskypark

Ny medlem
Ja nu äntligen är den färdig, Bräcke park crew har nu färdigställt sveriges första snowloop! Den kommer invigas och vara öppen för en test session på lördagen den 31 januari kl: 13:00 sharp!

Den har en diameter på 4.5m beläggen halvägs ner i Bräcke´s svarta linje!

Bilder finns nu på bloggen!

Följ gärna Bräcke Snowpark på vår blogg!
http://brackesnowpark.blogg.se/

Om du vill ge oss tips eller ideer ang Bräcke Snowpark så kan du göra detta här:
https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=50671

Hoppas vi ses i Bräcke Snowpark framöver!

//Bräcke Park Crew

Senast ändrad:
Jag kommer rippa sönder den där loopen på lördag!

Hoppas bara ni fixat någon startkulle eller nått för annars är det ju typ kört eftersom jag inte ens kommer över bmx hoppen :D

Låter ju helt galet, gissar att de kommer få stänga av den efter nån vecka för att nån jävel slagit halvt ihjäl sig.

känns inge kul ur säkerhetssynpunkt, men roligt med nytänkande

hahaha undra hur många som dör under stockholms sportlov

Ändrat datum till lördag istället! Men samma tid 13.00 kommer finnas madrass och pistör på plats! ska försöka fixa lite nice things till första stompet!!! ;)

Kolla nu bloggen för bilder på loopen och andra nyheter!

//Bräcke park crew

Senast ändrad:
ProShape sa:
Ändrat datum till lördag istället! Men samma tid 13.00 kommer finnas madrass och pistör på plats! ska försöka fixa lite nice things till första stompet!!! ;)

Kolla nu bloggen för bilder på loopen och andra nyheter!

//Bräcke park crew
WOHO!

Va det någon som klarade den tillslut idag?

Jag vurpade för hårt innan ni drog igång så jag hade inte orken att prova :S

Ja tyvärr så är det så att den är riven! De tog emot att shakta ner något som vi och många friviliga har kämpat med ett tag tillbaka! Kom som ett skott i ryggen när den nästintill var helt färdig! Men så e de o va längst ner i rang ordningen i ett företag! hmm...

För hoppningsvis så kommer det att byggas en ny till våren om vi får som vi vill!

Här citerar jag varför den skulle rivas! "Alla ska kunna köra svarta linjen, och loopen är lite för svår!"

Vi gör bara så gott vi kan!

//Bräcke park crew

ProShape sa:
Här citerar jag varför den skulle rivas! "Alla ska kunna köra svarta linjen, och loopen är lite för svår!"

Vi gör bara så gott vi kan!

//Bräcke park crew
What?!

Jag tycker då inte ALLA ska kunna köra svarta linjen! Dom som nu tycker den är för svår ska hålla sig till hoppen, är hoppen för stora ska dom hålla sig till röda, är dom förstora blå / gröna osv...

Inget kan ju vara för svårt liksom :/

Mvh Kristoffer

Tillbaka
Topp