fabbinjo sa:
raila på en tank
Kollat för mycket på JOSS videorna? xD
Skulle jag få göra någon skillnad på parken 09/10 mot 08/09 så skulle jag valt lite större hopp i svarta från början
Men den största skillnaden jag skulle velat haft är typ fartkullar (som i röda efter cornern) ist för bmxhoppen och satt upp rails där ist så får man in kanske 6 rails extra i svarta linjen ist för 3-4 halvbra hopp som jag endast lyckades ha fart och komma bra i 1 gång under hela säsongen :/
Likaså efter wallriden i röda hände det ju inte ett skit, utnyttja ytan och fixa lite jibbs, railkick och bonktunna skulle passa utmärkt!
För att göra det lilla extra i röda så skulle det vara nice om sista hoppet i kunde flyttats upp lite i backen, för att få längre landning och sedan ha två kickar en som är stor som dom andra röda och en som är mer som sista i svarta för att få en jämn övergång. Plus att flyttar man upp landningen så har man mer tid på sig att se om det kommer någon från transportsträckan!
Aja säsongen 08/09 va sjukt kul så ska inte klaga men detta va det jag tyckte saknades när jag åkte
Mvh