Snowskate - bra och billig, var?

folkestad

Ny medlem
Tja,

tänkte införskaffa en snowskate nu till vintern. Några argument för snowdeck? Annars var det tänkt en origial så att säga. Var kan jag köpa en bra sådan till ett bra pris i GBG-området?

//A

Vad f-n ska du med en sån till... Känns nästan lika urbota dumt som snowblades kändes för ett par år sen...

ChristianAtmer: Bad inte om något sådant svar.

BygelRaggersMartin: Tack för svaret! Precis ett sådant jag sökte. Ska kika på lite olika.

Fler tips?

Borde väll finnas på megmax, om man nu är i göteborg. Vet inte alls, men megmax finns i göteborg.

Så nu blir man åsiktsberövad också... suck... Ibland får man höra vad som är bäst för sig, oavsett hur ont det kan göra. :D Köp vad du vill då! Snowskate är säkert jättekul! Nöjd?

lleberg: Okej tack, har de någon hemsida?

ChristianAtmer: Nej jag är fortfarande inte nöjd med ditt svar, det svarar ju fortfarande inte på någon av mina frågor.

Min kompis har köpt billig snowskate från www.junkyard.se i trollhättan, dom har en del bra. Lycka till!

Får jag bara invända och fråga (dom som vet) vart åker man på detta fordon? Min bild av det är att man i pricip pinte kan åka på snö utan bara hoppa nån halvmeter eller raila..

Det är ju en fördel om det går utför... Men att hoppa och glida lite då och då.. Om man har en backe med snö, man bygger en liten kick och hoppar lite. Det går att hoppa stort, långt och högt med en snowskate.

Varför har de affärerna ni tipsat om bara Burton? Verkar roligast med en "vanlig" snowskate (ingen snowdeck alltså) om man kör "urban" så att säga. Men var kan man köpa dessa?

EDIT: Tack för svaren förresten :)

Klart man ska ha en snowskate. Kan va kul att leka med på kvällarna och droppa från tex tak =).

Burton approach har du för 999:- på bla megmax.com och är nog schyst för dom som mest vill latja lite.

Tillbaka
Topp