Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
tänkte införskaffa en snowskate nu till vintern. Några argument för snowdeck? Annars var det tänkt en origial så att säga. Var kan jag köpa en bra sådan till ett bra pris i GBG-området?
Så nu blir man åsiktsberövad också... suck... Ibland får man höra vad som är bäst för sig, oavsett hur ont det kan göra. :D Köp vad du vill då! Snowskate är säkert jättekul! Nöjd?
Får jag bara invända och fråga (dom som vet) vart åker man på detta fordon? Min bild av det är att man i pricip pinte kan åka på snö utan bara hoppa nån halvmeter eller raila..
Det är ju en fördel om det går utför... Men att hoppa och glida lite då och då.. Om man har en backe med snö, man bygger en liten kick och hoppar lite. Det går att hoppa stort, långt och högt med en snowskate.
Varför har de affärerna ni tipsat om bara Burton? Verkar roligast med en "vanlig" snowskate (ingen snowdeck alltså) om man kör "urban" så att säga. Men var kan man köpa dessa?