Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kan vara genialiskt.Heinz_p sa:Jag försöker ta civil olydnad till en ny och lura systemet. Ju mer de höjer priserna - desto mer snusar jag!
Okej, fel ordval där. Men det skrivs så jäkla mycket kring det, och det verkar som att hälften är för och hälften emot. Jag menar, tänk om mr.reinfeldt skulle läsa denna tråden! xDjeffa sa:"snusintresset är högt"???
Tråden var ju död innan du tokbumpa den...
Snus i all ära (har snusat i 13 år...stora fy!) men dagens prisbild är ju absurd. Denna säs ska jag göra ett seriöst försök att sluta. Priset har stigit med typ 150% sedan jag började...
Men faan va gott det är!
på dig låter de som att du har snusat i 40 år, men din profil säger att du är 18 hihihih garvar läppen av mig hihhilp91 sa:Okej, fel ordval där. Men det skrivs så jäkla mycket kring det, och det verkar som att hälften är för och hälften emot. Jag menar, tänk om mr.reinfeldt skulle läsa denna tråden! xDjeffa sa:"snusintresset är högt"???
Snus i all ära (har snusat i 13 år...stora fy!) men dagens prisbild är ju absurd. Denna säs ska jag göra ett seriöst försök att sluta. Priset har stigit med typ 150% sedan jag började...
Men faan va gott det är!
Minns när snuskylarna var hälften av dagens storlek, och när konsum fortfarande existerade. Sa vid den tiden att jag aldrig skulle snusa, och nu sitter jag där. Började när jag var 17, och det må vara nåt av det dummaste jag gjort. Slutade i en vecka, men började igen lika fort. Det är ju så jäävla gott!
Ursäkta för mina mysko inlägg, men nånstans måste man ju bara skriva av sig, när det kommer upp ett så "intressant" och omtalat ämne.. =)
Hahahaha, kul att jag kan göra mina inlägg lite roliga ..Carl-Jan sa:på dig låter de som att du har snusat i 40 år, men din profil säger att du är 18 hihihih garvar läppen av mig hihhilp91 sa:Okej, fel ordval där. Men det skrivs så jäkla mycket kring det, och det verkar som att hälften är för och hälften emot. Jag menar, tänk om mr.reinfeldt skulle läsa denna tråden! xDjeffa sa:"snusintresset är högt"???
Men faan va gott det är!
Minns när snuskylarna var hälften av dagens storlek, och när konsum fortfarande existerade. Sa vid den tiden att jag aldrig skulle snusa, och nu sitter jag där. Började när jag var 17, och det må vara nåt av det dummaste jag gjort. Slutade i en vecka, men började igen lika fort. Det är ju så jäävla gott!
Ursäkta för mina mysko inlägg, men nånstans måste man ju bara skriva av sig, när det kommer upp ett så "intressant" och omtalat ämne.. =)
det är ju ungefär som att Hitler skulle ha sponsrat ett forskarteam som skulle ta reda på om det här med nazism och folkmord egentligen var så farligt som det lät...(swedish match sponsrade själv ett eget team med pengar för att hitta snusets skadliga effekter på kroppen utan resultat)