snygg stil för tjejer utanför backen?

• Trådstartare Trådstartare heliumk
  • Start datum Start datum
H

heliumk

Guest
pösigt eller tajt eller pikanttröjjor? vad är snyggt? :D

jag har för mycket att välja på :P

Löjligaste frågan hittils! Välj det du är bekäm i o inte bara det som killarna tycker är snyggt. Ha lite självförtroende så ser du bäst ut!

baggy e det enda rätta..

e du ute efter att ragga upp killar så kör med tajtare kläder som framhäver dina former...

e du ute efter att åka snowboard så kör medelbaggygrejjer som är skönt och som du trivs i..

/Pinn

Kvinnfölk ska vara nakna. Det är ju ändock varmt både i köket och sovrummet.

// Holmström - extrem mansgris

Galet att behöva fråga. Men det är ju grymt snyggt med halvbaggy, lite figuranpassat och så nåt mindre inslag av mer feminina färger. Ska ju synas att det är en tjej, med dagens hår- och klädmode i backen är det inte alltid det lättaste... ;)

vad faen är pikkanttröjor? Jag trodde jag hade hyffsad koll men detta verkar vara ngt som jag missat...

Om inte Freaslare redan hade skrivit så hade jag svarat likadant. Nakna! Det där med att det är varmt i både kök och sovrum tycker jag bara var onödigt, Freaslaren...

Det är ju uppenbart! :-D

Carled, Carled.
Man måste ju tänka även på de mindre intelligenta här på freeride. Alla kan ju inte ha din förmåga att förstå...

Även om det borde vara uppenbart.

jag tänkte med skriva att jag föredrog dom nakna men detta skämtet gick ju upp i rök. för övrigt tycker jag att man kan ha på sej vad fan man vill.

De är inget skämt larsson...

Glömde tråden helt :)
hyffsat tight jacka å baggy täckbrallor. oj de är utanför backen tillochmed alltså vanligt klädd.... inge baggy på tjejer då. nej nix inte alls.

jag håller helt med Frealsare fast vill bara lägga till att du glömde tvättstugan :D

fred och sånt!

Öhhmm, vad r de för fråga vaahh?? Dra på din va faen du vill!...de som känns mest hemma dude (; ...om du ska ragga på killar kanske du har avslöjat dig själv nu, HAHAHA...

vad har det med skidåkning att göra? om du vill vara säker på att få ragg - se till att bli grym på skidor och lägg ner betydligt mer tid uppe på berget än på kundsidan av bardisken! ;)

Varför följa strömmen när man kan gå emot den? Själv kör jag i morsans gamla 70tals one-piece, utanför backen brukar jag ha små y-front kalsonger, tajta gamla läderbyxor med hål för skinkorna, överdel är inte så noga. det som luktar minst svett brukar funka...

Tillbaka
Topp