Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Galet att behöva fråga. Men det är ju grymt snyggt med halvbaggy, lite figuranpassat och så nåt mindre inslag av mer feminina färger. Ska ju synas att det är en tjej, med dagens hår- och klädmode i backen är det inte alltid det lättaste...
vad faen är pikkanttröjor? Jag trodde jag hade hyffsad koll men detta verkar vara ngt som jag missat...
Om inte Freaslare redan hade skrivit så hade jag svarat likadant. Nakna! Det där med att det är varmt i både kök och sovrum tycker jag bara var onödigt, Freaslaren...
Glömde tråden helt
hyffsat tight jacka å baggy täckbrallor. oj de är utanför backen tillochmed alltså vanligt klädd.... inge baggy på tjejer då. nej nix inte alls.
Öhhmm, vad r de för fråga vaahh?? Dra på din va faen du vill!...de som känns mest hemma dude (; ...om du ska ragga på killar kanske du har avslöjat dig själv nu, HAHAHA...
vad har det med skidåkning att göra? om du vill vara säker på att få ragg - se till att bli grym på skidor och lägg ner betydligt mer tid uppe på berget än på kundsidan av bardisken!
Varför följa strömmen när man kan gå emot den? Själv kör jag i morsans gamla 70tals one-piece, utanför backen brukar jag ha små y-front kalsonger, tajta gamla läderbyxor med hål för skinkorna, överdel är inte så noga. det som luktar minst svett brukar funka...