Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
i vinter sitter dom stenhårt inanför hjälmen..Ojamae sa:
sämsta listan någonsin!vattenflaskan sa:1.Oakley wisdom, ducati
2.Oakley, a-frame white model
3.Spy Targa 2
Indeed. Men nu är det så att vad ajg hört om Crowbar så ska dom passa sjukt bra till hjälm osv, och sånna saker går före gesign för mig. Dessa goggles har ett väldigt bra rykte vilket nog kommer göra att jag köper dom fast jag skulle vilja ha ett märke som inte är lika mainstream.davidp sa:oakely e ju på tok för mainstream...
föredrar mer snowboard-look både vad det gäller outfit och goggles...
sålunda: spy, anon, electric, dragon. dragon har nåra schyssta med skrikiga färger, men håller nog ändå spy soldier högst
Beror lite på vad det är för spegelglas, har personligen spegelglas med både rosa, gul och blå lins. Är det riktigt dåligt väder eller mörkt så funkar det dock inte.Kaskar sa:Hur många är det förresten som kör med spegelglas. Och tycker att det funkar bra förutom i strålande solsken. Alltför många hasar runt i spegelglas i snö och dimma och tycker att det är the shit med spegelglas. Jag rankar det på samma nivå som att köra solbrillor som goggles.
_____________________________________________________________________________________JonathanO sa:sämsta listan någonsin!vattenflaskan sa:1.Oakley wisdom, ducati
2.Oakley, a-frame white model
3.Spy Targa 2
fig's, soldier o crowbar e grymmast
sen kan det bero på att alla inte köper 17 olika linser för alla väder, kaskar.Utter sa:Beror lite på vad det är för spegelglas, har personligen spegelglas med både rosa, gul och blå lins. Är det riktigt dåligt väder eller mörkt så funkar det dock inte.Kaskar sa:Hur många är det förresten som kör med spegelglas. Och tycker att det funkar bra förutom i strålande solsken. Alltför många hasar runt i spegelglas i snö och dimma och tycker att det är the shit med spegelglas. Jag rankar det på samma nivå som att köra solbrillor som goggles.
Sen en lins man inte ser igenom utifrån är Spys silverspegel.
spegellinser är ju ofta röda och det funkar överallt. dräför tkr jag att spegelgls funakr hur bra som helst överallt.Jonek sa:sen kan det bero på att alla inte köper 17 olika linser för alla väder, kaskar.Utter sa:Beror lite på vad det är för spegelglas, har personligen spegelglas med både rosa, gul och blå lins. Är det riktigt dåligt väder eller mörkt så funkar det dock inte.Kaskar sa:Hur många är det förresten som kör med spegelglas. Och tycker att det funkar bra förutom i strålande solsken. Alltför många hasar runt i spegelglas i snö och dimma och tycker att det är the shit med spegelglas. Jag rankar det på samma nivå som att köra solbrillor som goggles.
Sen en lins man inte ser igenom utifrån är Spys silverspegel.
och utter har rätt.. man ser inte igenom spy's silverspegel..![]()