snowboard-tjejen
Ny medlem
Söker boende i anton
Söt tjej söker någonstan att bo i st anton från 27 december och typ hela säsongen. Var nere förra året och bodde med fem killar, så även om det är grabbigt är det okej! 
Nån som vet nåt?
puss å kram
Nån som vet nåt?
puss å kram