Söker boende i Verbier

Söker boende i Verbier
Tjena! Jag letar boende i Verbier ASAP till slutet av april. Är det någon annan som går i samma tankar och vill gå ihop och fylla upp ett boende eller någon som har en säng, soffa eller golv tillgängligt så tveka inte på att höra av er. Jag har gjort flera säsonger och har jobb i Verbier.

Söker boende i Verbier
Tjena! Jag letar boende i Verbier ASAP till slutet av april. Är det någon annan som går i samma tankar och vill gå ihop och fylla upp ett boende eller någon som har en säng, soffa eller golv tillgängligt så tveka inte på att höra av er. Jag har gjort flera säsonger och har jobb i Verbier.
Hej!
Jag är i samma sits som du, jag letar boende tillsammans med min kille, så vi är två pers som gärna delar boende med någon för att komma ner i pris!
Hör gärna av dig till mig på 0722273090 så kan vi prata mer?

Söker boende i Verbier
Hej hej, fan vad spännande detta låter! Vad jobbar du med, om man får fråga? Känns dock väldigt långsökt att fråga om någon vill gå ihop och fylla upp ett boende/fråga om du får låna säng/soffa/golv via ett internet forum, lär inte vara stor chans att få napp den vägen haha! Testa facebook grupp annars kanske, där kanske det finns lite mer förtroende osv. Annars kan du ju kolla sajter online, och ta ett boende och sen leta riktigt boende väl på plats. Typ denna sajt har specialpris på bra och billigt hotell som kanske kan vara något.

Tillbaka
Topp