Söker du sponsor? Se här...

Råkade höra att den svenska delen av SMS Clothing söker åkare.
Både på snowboard och skidor.

SMS är ett nytt märke i sverige, dom är stora i Usa/canada.....
HAr sjukt fet kollektion allafall.

liksom om han vill få kontakt med den svenska agenturen kanske det inte är så jättebra att maila till den kanadensiska kundtjänsten?

henning2 sa:
Jockeski tar ut sin brutalitet, efter att ej gjort sig av med sitt dagliga intag av hormoner !
Hehe.. fick ett litet ryck där :) Menade inget illa. Det va bara så länge sen jag hängde på FR så jag tänkte komma tillbaka med lite aggresioner. Bara en sån dag idag :P

jag mailde till han från Canada som har hand om teamet å jag skulle få ett kontrakt (:

Senast ändrad:
Hejsan, om det låter intresants ska ni skicka ett mail till Daniel O med ett personligt brev om er själva. Berätta om er själva och varför just du är så speciell. Och varför du brinner för sporten. skicka gärna med en bild på er själva. Max 1 bild.

Skicka inga filmer eller massor med bilder. Men länka gärna till en film om ni är med på någon.

Mailadressen till Daniel som har hand om SMS i sverige är: ryon@tele2.se

Lycka till
Daniel Rönnbäck

Finns det bara jibbers som är intresserade av ev. sponsring- har folk slutat åka skidor helt eller? Väntar med spänning på första brevet (ursäkta, 2a) från en friåkare.
D

det undrar jag också! vilka tick drar ni som kom med? om någon gjorde det1

dannedieharder sa:
Finns det bara jibbers som är intresserade av ev. sponsring- har folk slutat åka skidor helt eller? Väntar med spänning på första brevet (ursäkta, 2a) från en friåkare.
D
Tyvärr har nog de flesta av oss redan fixat klart med sånt. Iaf dom du vill ha på ett team.

Sponsring handlar väl i stort sett om att vara ett varumärke?
Du ska ju synas på tävlingar osv och göra reklam för märket. Bara för att jag kan vara glädjedödare tar jag chansen.

Hogizz sa:
Sponsring handlar väl i stort sett om att vara ett varumärke?
Du ska ju synas på tävlingar osv och göra reklam för märket. Bara för att jag kan vara glädjedödare tar jag chansen.
Eller så skall du bara vara ett gott ansikte utåt!! Spelar ingen roll om du tävlar eller inte....

//H

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp