Söker en lång jacka

• Trådstartare Trådstartare maxhallgren
  • Start datum Start datum
M

maxhallgren

Guest
Söker en lång jacka
Jag letar efter en lång jacka men har inte lyckats hitta något som passar!
Det jag söker är en lång jacka i brunt eller beige, den skall också helst ha päls på kragen!=)
Jag är 175 lång och då vill jag att jackan skall sluta en bra bit nedan för min rööv..

så vet ni någon jacka som uppfyller mina krav så kan ni väll hjälpa mig lite!
eller om ni har en liknande att sälja?

tack

Söker en lång jacka
jag letar också... jag är 187 cm så sora jackor tack.. inga jävla tjockis jackor i 8XL utan snygga stora jackor bara

vet att quicksilver har ett par långa stora jackor.. cleana som fan, men inte vart man får tag på dom..

Söker en lång jacka
effeh sa:
Oakley Behind Enemy Lines är det ni söker.
aa precis, tittar som en galning efter en sådan jacka men hittar inte någonstans..
kanske skall lugna sig ett tag innan säsongen drar igång och allt kommit in?

Söker en lång jacka
Swerin sa:
http://www.junkyard.se/snow/product.aspx?pid=25652&g=a&m=&lbid=0&lcid=12|251 den!?
87cm lång! XL
tjenare priset! jag hoppas verkligen att det hänger ett par pants innanför jackan på galjen old school polarn och pyret style.

Söker en lång jacka
Helt klart Oxbow Radulf! Jag är 180cm lång och har en large som går under rumpan. Brun och med päls på huvan.

http://www.oxboworld.com/en/

Designad av Laurent Favré och aningen för lång för min smak, så förmodligen alldeles utmärkt för eran smak.

Söker en lång jacka
jeppenator sa:
jag letar också... jag är 187 cm så sora jackor tack.. inga jävla tjockis jackor i 8XL utan snygga stora jackor bara

vet att quicksilver har ett par långa stora jackor.. cleana som fan, men inte vart man får tag på dom..
NK i Stockholm säljer quiksilverjackor, du kankse kan titta till där om du kommer till eventet i Kungsträdgården. NK ligger typ tjugo meter ifrån kungsan;)

Lycka till..

Senast ändrad:
Söker en lång jacka
salomons bomb drop parka är sjukt lång, den har en förlängning på 20-30 cm som man lätt kan ta bort med hjälp av en dragkedja. Den är även brun och har päls på kragen.

Den passar ganska bra in på din beskrivning.

Söker en lång jacka
Oxbow jackan va ju grymt snygg! Men kolla de traditionella märkena, min pappas Didrikssons är längre än min SB i XL. Däremot lär de ju inte va speciellt baggy....

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp