Söker en sängplast i st anton

Mikaelk

Ny medlem
Söker en sängplast i st anton
Tja

Hade tänkt dra till St anton i vinter men ha inte hittat något boende, så om det är någon som ha en sängplats över så är jag på.

Kan även tänka mig att dra någon annat ställe om vi ha boende.
Hör av er till mikael.senare@home.se

//Mikael
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp