Mikaelk Ny medlem 2005-10-30 Söker en sängplast i st anton #1 Tja Hade tänkt dra till St anton i vinter men ha inte hittat något boende, så om det är någon som ha en sängplats över så är jag på. Kan även tänka mig att dra någon annat ställe om vi ha boende. Hör av er till mikael.senare@home.se //Mikael
Tja Hade tänkt dra till St anton i vinter men ha inte hittat något boende, så om det är någon som ha en sängplats över så är jag på. Kan även tänka mig att dra någon annat ställe om vi ha boende. Hör av er till mikael.senare@home.se //Mikael