Söker roomie Österrike 13/14!

therese87

Ny medlem
Hej alla glada skibums!

Har letat runt lite men har inte lyckats hitta någon som ska till Zell am See i vinter, därför kommer här min kontaktannons.

Jag tänkte åka i december någon gång, har jobb fixat men har inte riktigt löst boendesituationen än. Jag har ett tillfälligt boende i värsta fall, men vill helst hitta något permanent. Jag har varit där två säsonger tidigare och har därför ganska bra koll på stället. Jag kan eventuellt fixa jobb för den som är snabb på att svara och jag har även dragit i ett par trådar, så förhoppningsvis löser sig boendet snart också. Då det är lättare att hitta boende till två eller tre personer så tänkte jag att det var bäst för mig att se om jag kunde dra ihop någon till som behöver boende.

Finns det någon som funderar på att åka dit? Vi kanske ska slå oss ihop i så fall :) Jag kommer att ha med mig min bulldogg Elsa, så det är ju en fördel om du/ni inte är allergiska. Jag är glad, social och lätt att bo med.

Hör gärna av er!

/Therese

Senast ändrad:
Hej Therese.

I'm from Denmark, I also need a place to stay in Zell Am See :) do you still need someone to live with?

/Emilie

Tjena Är också på jakt efter detta! Så om ni fortfarande behöver en som utfyllnad till lägenhet så är jag intresserad! :D

Varit där några gånger nu och "lite" kär i stället!

Kan berätta mer i pm om det låter intressant? :D

Tillbaka
Topp