Sökes: Högupplösta skidbilder till exjobb

maria_s

Ny medlem
Hej!
Jag skulle till mitt exjobb (inom grafisk design) behöva några snygga, HÖGUPPLÖSTA skidbilder. Det får gärna vara en hel del action i bilderna, typ på hopp, dropp eller härligt snösprut! Och gärna blå himmel i bakgrunden...;) Om du känner att du har några bilder som passar in ungefär på den beskrivningen och som du skulle kunna tänka dig att bidra med (kan dessvärre inte betala något för dem eftersom det är till ett skolprojekt), så kontakta mig på maria@grillform.se.

OBS! Det är viktigt att de är högupplösta, helst minst 2067x2923 pixlar. (Måste nämligen kunna skrivas ut i hyfsad kvalitet i A4-format).

/Maria

Skickade nyss ett mail till dej! Du kan kolla i mitt fotoalbum och se om du ser nåt jag gillar. annars får du kontakta mej på mailen. har mycket mycket mycket mer än det^^

Hello! Jag har några stycken från Val d'Isere på gång men dom visas inte i fotoalbumet än, förhoppningsvis kommer dom upp snart.
Mycket blå himmel och snö utlovas :-)

Nu är bilderna uppladdade i albumet (äntligen).
Dom ger dig en ungefärlig bild av vad som finns, sen finns det mer... :-)

Senast ändrad:
Tjo!
Jag har några bilder tagna av mig från Verbier denna vinter. Lättaste är nog att tex se på http://www.facebook.com/album.php?aid=5685&l=98bd0&id=778510234 där en del av dem ligger. De flesta har jag kvar som orginal dvs. 3072*2048 typ. Är tagna med en systemkamera. Men som sagt jag har par mer oxo. Men hör av dig till fredrik.ejserholm@gmail.com om du är intresserad, kollar inte min fr-mail så ofta nämligen.

Mvh
Fredrik

Maria jag kan nog hjälpa dig med ett par högupplösta. Du kan kolla på www.jespermolin.se och slänga ett mail på info@jespermolin.se om du hittar något du gillar. Enda krav är att bilderna endast används till ditt ex-jobb!

//Jesper

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp