Sökes: Svenskar i Whistler

Luci

Ny medlem
Sökes: Svenskar i Whistler
Jag är en svensk tjej som bor här i Whistler men känner bara kanadensare och australienare. Mina hemlandsnerver håller på att explodera av glädje och festsug när Sverige tar sina medaljer och ingen förstår när jag dansar runt och sjunger "Du gamla, du fria" och "Ge mig en öl". :) Finns det några festglada, sociala och sköna svenskar där ute som vill ha sällskap av en till?!?
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp