Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dock så går det ju att fixa så att man har som Windows i macbooken, dock vet jag inte hur man gör men min broder hade det.Felixus sa:vegas finns bara till pc och final cut finns bara till mac, så de borde bli ett ganska enkelt val. om du inte har båda dvs.
Det finns många guider på nätet hur man gör en Bootcamp.kevinMEkepil sa:Dock så går det ju att fixa så att man har som Windows i macbooken, dock vet jag inte hur man gör men min broder hade det.Felixus sa:vegas finns bara till pc och final cut finns bara till mac, så de borde bli ett ganska enkelt val. om du inte har båda dvs.
Jag använder final cut pro x och det fungerar prima för mig!
Linder det beror ju lite på vad man arbetar med, jag arbetar som systemkonsult och behöver tillgång till både Windows 7 och OS X. Och varför kör man inte OS X på en PC?? För att OS X supporterar Windows 7 till typ 99% medans en Windows 7 supporterar OS X till typ 1%. Ser du möjligheterna??linder sa:Frågan är vem som köper en Mac och sen vill installera windows på den, likaså om man nu kör windows virtuellt med ex. Virtualbox så vill man nog inte redigera i en virtualiserad miljö