special blend

perslow

Ny medlem
special blend
Tjeena tror mni att denna jackan är ett bra köp? tänkte ha den både i alperna och i sverige där det är mycket puder i alpena och mycket park här hemma. tror ni att den håller sig torr och varm osv när man åker puder tacksam för snabba svar :)

special blend
Plaggets tjocklek är betraktad som 1 på en skala mellan 1 och 3, där 1 motsvarar ett tunt plagg utan vaddering, och 3 ett tjockt plagg vadderat med t.ex. dun.
Åk på lager när du åker puder!

special blend
Det är viktigt att tänka på funktion så en Xl elle XXl. Men jag är gangsta så jag ska ha ner till knäna.

special blend
sbtm spöar 6.0 alla dagar... 6.0 jackorna känns ganska underutvecklade.
sbtm är rätt billigt prissatta så de är inte super fancyschmancy - ok kläder som håller ungefär en säsong +-. perfekt alltså.
har samma mått som dig typ och kört sbtm i storlek L, det var perfekt inte för stort inte för litet. men vill du ha extrembaggy kanske XL. (som jämf har jag oakley xxl nu och det ser för jävligt ut men jaja)

special blend
inga problem, kört i lätt regn och aldrig varit något problem med tror det varit circa/annex modellerna...ingen aning om din modell som verkar ännu lite billigare men kolla deras eller blue tomato webben vad den har för "vattenpelare" är säkert runt 10k som de flesta produkter...

special blend
delta sa:
inga problem, kört i lätt regn och aldrig varit något problem med tror det varit circa/annex modellerna...ingen aning om din modell som verkar ännu lite billigare men kolla deras eller blue tomato webben vad den har för "vattenpelare" är säkert runt 10k som de flesta produkter...
haha okej men kan inte hitta någon vatten stapel....

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp