spela in vad som händer på skärmen program

johanbjoerk

Ny medlem
Hejsan!
Jag letar efter ett gratis Spela in vad som händer på skärmen program och behöver lite hjälp med vilka som finns. Jag försökte använda Bulent Screen Recorder men när jag kollar på resultatet så hackar filmen jättemycket.

Det enda fraps jag testat (Fraps99) kunde bara spela in helskärmsprogram såsom Counter-Strike osv..

om du, kanske mot all förmodan, har en mac så finns de ett inbyggt program för sånt tror jag, jag har öppnat de nån gång.

/A

Ladda ner HyperCam 2.0 ! Fraps funkar bara att filma inne i spel!

Lånar tråden lite...

Finns det något bra program som spelar in ljud direkt till mp3? Jag menar ingen vanlig konverterare utan om man tex vill ta ljudet från en film man ser på youtube.

CoCoo sa:
Lånar tråden lite...

Finns det något bra program som spelar in ljud direkt till mp3? Jag menar ingen vanlig konverterare utan om man tex vill ta ljudet från en film man ser på youtube.
om du har en mp3 spelare med line-in funktion kan du bara ansluta den till datorn och spela in. lite opraktiskt men det funkar

Sjogras sa:
CoCoo sa:
Lånar tråden lite...

om du har en mp3 spelare med line-in funktion kan du bara ansluta den till datorn och spela in. lite opraktiskt men det funkar
Nae, det har jag inte och tror inte jag kommer slå till på en heller. :D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp