spk vs olssons pro model

slakerslida

Ny medlem
spk vs olssons pro model
shenis penis, ska tjacka nya lagg men vette fan vilka ja ska köpa, men funtar på dom här
vilka skulle ni köpt?
jon olsson pro model eller spk?

spk vs olssons pro model
HAhahahaha!... pwnd so hard!...

Men ajg skulle nog köra på SPK, har ingen vettig anledning... bara en känsla!

spk vs olssons pro model
Han skirver jag ska tjacka nya lagg... vf börjar ni då snacka om pjäxor!? vem äre som är noob!? ostersundsjibber ägde ju nästan sig själv...

spk vs olssons pro model
Men nu vet alla det så nu kan ju de som har någon koll(alltså inte jag) ge honom tips vilken skida han ska köpa.

spk vs olssons pro model
nej idiot. TNK är niklas karlströms pro model, o det är 4FRNT, inte salomon. SPK står för superpark och är en salomonskida, för er som var på winter jam kan jag berätta att det var denna skida som peter olenick åkte på. svara nu på killens fråga istället för o tjata om SPK är en skida eller inte, för det är både en skida OCH en (eller tre snarare) pjäxa.

spk vs olssons pro model
Förklara hur lång du är o va du vill ha dom till o sånt?
annars skulle jag säga TNK som är 4frnt, jag har förra årets stl o jag är dundernöjd!
dom är feeeeeeeeeeeeta!!
o tnk(som är galet snygg) kostar nu typ 5800 med bindningar på alpingaraget!

spk vs olssons pro model
Jag skulle iår egentligen köpa SPK pjäxan. Men blev icke . tog Head mojo XP som den heter istället.
Dom funkar ungefär på samma sätt som spk pjäxan. de är fjärdring i sulan m.m

spk vs olssons pro model
om du var seriös var du rolig^ jag tycker du ska ta head skidorna dom verkar vara lätt och roliga !

spk vs olssons pro model
Ohm1e sa:
Jag skulle iår egentligen köpa SPK pjäxan. Men blev icke . tog Head mojo XP som den heter istället.
Dom funkar ungefär på samma sätt som spk pjäxan. de är fjärdring i sulan m.m
Bara jag som tror att du är icket läskunnig? han skriver att han ska tjacka ny lagg icket pjäxor? xDxD

spk vs olssons pro model
788949.jpg

Senast ändrad:
spk vs olssons pro model
tjackade Spk idag. sjukt snygga, mjuka, sköna, lätta. kan va svårt att få tag på SKIDAN dock :S . har inte sett den så mkt. köpte själv sista exet

Tillbaka
Topp