sport conrad vad säger man

• Trådstartare Trådstartare pizzaaugust
  • Start datum Start datum
P

pizzaaugust

Guest
Nu e de så att jag ska beställa o inte får nå svar på gammal tråd så nu e jag desperat o jah hittar inget:P så nu e de så att om jag vill ha skidan mittmonterad vad skriver jag då?

Skriv att du vill ha mittmonterat i ett mejl till dom antar ja. Om du inte kan tyska så funkar de no me engelska..

ny fråga.. vad är din på bindningar. jag tänkte köpa public enemy med marker free m 11 eller nåt liknande då chansar jag på att din går upp till 11 men vad är din?

DIN är en skala som du ställer efter vad du väger eller hur hårt du vill att bindningen ska sitta.
Åker du "normalt/inte så hårt" så kan du ju ungefär räkna typ 60kg=5 på dinskalan då löser dom ut när du vurpar.
Vill du att dem ska sitta kvar så är det bara att dra åt, jag väger typ 80kg och har 13 på din fast dom lossnar för mig när jag kraschar:)

När du beställer kan du skriva i "besonderes anmerknungen" eller nått sånt. Där skriver du hur du vill ha de monterade. Jag skrev "I would like my bindings to be mounted on corecenter" och vips fick jag de mittmonterade =) laggen jag beställde var K2 PE btw

Skicka ett mejl till dem med dina uppgifter och såg att du vill ha bidningen mittmonterad, svårare än så är det inte. Jag vet av erfarenhet.

NU får du faktiskt ta och sluta med massa trådar som man kan hitta info till om man söker... DIN-skalan är ju ett klassiskt ämne, så där kan du ju söka. Hur du får bindningarna mittmonterade har tom. jag svarat på i en annan tråd så du har inte sökt så bra... Det finns massvis med trådar som handlar om Conrad, och så jättesvårt är det inte att leta upp ngn som har beställt ett par PE och fråga hru de gjorde, har faktiskt själv gjort det ett par gånger, alltså letat upp folk som skrivit om saker, och sen frågat lite utförligare... Gör det du med!

Tillbaka
Topp