Mm - ja riktigt så illa är det nog inte och min kommentar var något överdriven. För att nyansera det något, under årens lopp har jag köpt en hel del från SC och jag planerara att fortsätta med det. Men det har också varit smärre incidenter med frakt osv, detta har lett till att jag har varit en hel del i kontakt med deras kundservice (vilka är super schysta!), via dem har jag "lärt" mig lite mer om de övriga processerna. Det lär väl knappast komma som en överaskning att temp anställda bistår vid "enklare" arbetsuppgifter som lager/montering etc. Och som alltid med temp anställda så byts de vid tillfällen ut och under stunder så kan det leda till varierarande kvalitet och effektivitet. Detta sker för övrigt även vid den lokala skidbutiken så det är knappast SC specifikt. Detta har varit en av de orsaker som angetts vid mina tidigare incidenter, om det stämmer eller om det är en klassisk "skyll på praoen" vet jag inte men det är iaf vad som kommunicerats till mig. Överlag är jag väldigt nöjd med SC, de har fungerande websidor, väldigt bra priser, levererar i mina fall på tid och har trevlig kundservice (när man kommer fram). Men jag har haft relativt hög grad av felmontering (placering, skruvar som lossnat) och viss grad av felpackettering. Detta har lett till att jag gladeligen köper från dem men sedan monterar på egen hand. Detta är min personliga erfarenhet, ymmv.