Sporten skis

Sporten skis
Det finns en skida jag letar efter....
Skidan som är under 110-115mm i midja, bra i pist, gör inte bort sig i lite slagigt och rocker så den gör sig bra i svensk tajt skog oxå... finns denna skida? btw så är detta inte på något sett en charger, max 185cm..
har kollat lite mot radict och movement superturbo 182 men nu kanske denna? fast vet ju inget om den mer än mått. hade onekligen varit kul att prova alla 3 =)

Sporten skis
LawndartGustav sa:
Skidan som är under 110-115mm i midja, bra i pist, gör inte bort sig i lite slagigt och rocker så den gör sig bra i svensk tajt skog oxå... finns denna skida? btw så är detta inte på något sett en charger, max 185cm..
har kollat lite mot radict och movement superturbo 182 men nu kanske denna? fast vet ju inget om den mer än mått. hade onekligen varit kul att prova alla 3 =)
Finns ju många såna skidor "på pappret"?
Whitedot Director
Nordica Patron
CoreUpt Slasher
Amplid Hillbill
m fl

Senast ändrad:
Sporten skis
LawndartGustav sa:
Låter ju som en helt vanlig midfat av modernt snitt?

Sporten skis
Ngt smalare, men TST'n ser väl rätt kul ut??

EdIt: äh du vet juh att det är jeffrey du vill ha..

Senast ändrad:
Sporten skis
Lee-nus sa:
snej sa:
PNyberg sa:
Ngt för quivret??
jag har raxskis, sa jag klarar mig utan. det galler iofs inte bara snowblades, utan alla andra skidor med.
RAX4LIFE
Skulle va kul och se Obama på dessa.
4_0_0_images_stories_surfer_surfer_obama.jpg

Sporten skis
MnO sa:
Låter ju som en helt vanlig midfat av modernt snitt?
då har du mer koll än mig... blev mest besviken av de jag provade förra året =(

tycker många är för breda, för mjuka och för långa =( vad är svaret på mina våta drömmar?

snej sa:
Ngt smalare, men TST'n ser väl rätt kul ut??

EdIt: äh du vet juh att det är jeffrey du vill ha..
tänker mig bredare än jeffrey + att den är lite lång, har ju haft gotaman och även om jag kört den i bräcke i vintras är den inte riktigt så smidig, därför blev det ju jeronimo istället nu. Har dock väldigt svårt att släppa drömmen om den perfekta Sverigeskidan,:
skidan man väljer när man inte vet om det kommit så mkt snö
skidan som e grym i skogen
skidan som inte gör bort sig om det kommit snö =)
skidan som inte gör bort säg när det inte kommit snö =(

Tillbaka
Topp